Gå til innhold

Vinter treff på Skedsmohallen

Ranger emnet

Doser_86

Anbefalte innlegg

Jeg synes det avr et greit treff, kanskje litt mye ugjennomtenkt burning? Men gikk jo bra med et untak. Da jeg kom kjørene inn en av de siste gangene, så jeg også denne hvite bmwen, dra rett ut i grøfta, for så å prøve å spinne seg ut, med frontfangeren mellom akslene.. Skjønte ikke at det var en full person som hadde gjort dette før jeg så det selv. Han var komplett wasted! Klarte jo faen ikke å stå.. bare sto og lo. Makan til IDIOT. Beklager selv at jeg ikke grep inn, men det var fordi jeg ikke så hvor wasted han var!!

2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT

X 2006 Mitsubishi Colt CZT

X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk

X 2003 Smart Roadster Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hva skjedde? stakk akkurat når den kom..

Dritafull satte han seg bak rattet å skulle ligge brei som noen av de andre på treffet.. kommer rundt svingen like ved den gressøya mellom p-plassene men har desverre for stor fart så han klarer ikke svingen å sklir ned gressplenen.. fangern slår neddi asfalten på gangfeltet å løsner.. så gir han bare gass å skal spinne seg opp igjen å legger såklart ikke merke til at fangern har knekt fra festet å spinner over den så den blir hengende fast mellom akslene under bilen.. at folk setter seg bak rattet når de har drikki er bare tragisk.. det som var mer tragisk var når han stoppa oppe på p-plassen å roper "Faen få spriten min a" til en av de andre som var med i bilen hans mens han omtrent faen ikke klarer å stå på beina.. gleder meg til du våkner å ser bilen din imorgen åssen det går når man holder på sånn.. det var dyre 5 min han hadde bare for å tøffe seg litt bak rattet med alkohol i blodet.. idiot

2004 - Chevrolet Tahoe

1992 - BMW E36 Turbo Drifter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skjedde dette..?

Det må ha skjedd etter jeg reiste, fikk det vertfall ikke med meg..

Hvit 3-serie E36 sedan..? Med bakrutesenker og delvis sota baklykter..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem var kar'n i den blå 242'n? dødsheftig volvo.. og var ett par andre volvo'r der som utmerket seg godt og..

Gliste godt da 740'n stod på gresset når snuten rulla inn.. og hva skjedde egentlig med den lilla bimmer'n og snuten?

syns detta var litt artig jeg da selvom det ikke var mye folk...

folk som tok bilder .. sleng de ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettertid skjønner ikke helt hvor problematikken med politiet var. De var innom og så, stoppa vel en gammel BMW på prøveskilter og det var alt. Disse skulle liksom kaste oss bort med en gang vi kom..?

For all del, politiet var ingen hindring igår :)

Det jeg mente med det var at det var sikkert en av grunnene til dårlig oppmøte når folk leser om det på forumet.

I tillegg til all forvirringa hjalp det sikkert ikke på til å få et stort meet.:)

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fikse noe skikkelig neste år - og da stiller jeg med "litt" underholdning i golfen min regner jeg med...

Blir fikset i vinter...

Og få Doser til å bli igjen med den blå golfen sin også, så har vi golf gutta en del underholdning... kiddie

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dette med den hvite BMW som skjedde? Var det da jeg var borte hos BNH rett før dere dro Taggen?

Og forresten... Jørn skulle på død og liv race en Prelude, så vi bomma på avkjøringa til McDonalds :P Det ble visst pizza på oss i stedet :P

Det var etter vi hadde vært og spist, vi tok en liten tur tilbake.

hehe, oki ja ja dere fikk hvertfall litt mat da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem var kar'n i den blå 242'n? dødsheftig volvo.. og var ett par andre volvo'r der som utmerket seg godt og..

Gliste godt da 740'n stod på gresset når snuten rulla inn.. og hva skjedde egentlig med den lilla bimmer'n og snuten?

syns detta var litt artig jeg da selvom det ikke var mye folk...

folk som tok bilder .. sleng de ut

Jeg satt på i den blå 242'n :D

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider