Phantom3D Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Når skjedde dette..?Det må ha skjedd etter jeg reiste, fikk det vertfall ikke med meg.. Hvit 3-serie E36 sedan..? Med bakrutesenker og delvis sota baklykter..? Nei, det var kameraten min, han var nok ederu ja :) Den vi snakker om var en (Etter min mening harry, stygg overstylet) 320i E30 eller noe i den duren.. Siter 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Ja det bare masse ekstra tull etter at han ene fyren her begynte å mase så jævli om politiet og at det ikke var lov å stå der BLA BLA BLA :ex_machin Synd vi hadde dratt da den syke BMW-fadesen skjedde. Må jo ha vært litt av et syn. JEg var fornøyd med meetet og takker initiativ-tagerne!!! Jeg takker ikke han fyren som la ut alle de ryktene om at dette var ulovlig,at det måtte søkes om å stå der osv!!! :rolleyes: Men slike forvirringselementer klarer vi sikkert å styre unna neste gang!!!! Politiet var ikke agressive nei, synes de hadde en normal opptreden. PS: foreslår dere ett nytt meet om noen måneder, så regn med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST 2FØRTI Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 den var i hvertfall dødsheftig! =) Mye sitter det i den? bilen er en 76 mod med 230ft fra en 96 el 97 mod. 940 med litt chip og turbo fra 740.. sikkert over 200 hk Siter 1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg filmet litt :) synd jeg ikke fikk med at ham med bimmeren kjørte ut. jaja.. begynner å redigere litt nå. regner med at filmen er ute om noen dager.. Synes treffet blei greit jeg.. vi var ikke mange, men de som var der gjorde det beste ut av det :) Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Nei, det var kameraten min, han var nok ederu ja :) Den vi snakker om var en (Etter min mening harry, stygg overstylet) 320i E30 eller noe i den duren.. Ah, daså.. :) Var pen den E36en, så hadde vært kjedelig om det hadde vært den.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DumpValve Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg sto å prata med 2 stykker i Golf..Jeg kjørte tt...Lurte bare på hvem de var.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg sto å prata med 2 stykker i Golf..Jeg kjørte tt...Lurte bare på hvem de var.. Det var nok meg og int det :) Skjedde ting etter du dro. Vi var på vei til å dra vi også, da det plutselig kom mange biler til Skedsmohallen. Så vi blei litt til, og det blei hvertfall litt liv utover, tross ikke alt for stort oppmøte. Btw: Golfen er ikke min. Lånte det av mora mi igår. hehe. Er så dårlig lys på min etter jeg blei kjørt på og noen fester til lysa knakk osv, så er no dritt å kjøre om kvelden. Ser deg vel kanskje på senere meet da ;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 . Så jo ut som et VW Audi-treff tidlig på kvelden.. :) Golf 2, 3, 4, Audi TT og Audi A/S6.. Jeg har nok en S gett:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg takker ikke han fyren som la ut alle de ryktene om at dette var ulovlig,at det måtte søkes om å stå der osv!!! :rolleyes: Men slike forvirringselementer klarer vi sikkert å styre unna neste gang!!!/QUOTE] Jeg ga bare den beskjeden jeg hadde fått videre. Var politiet som selv sa hva som kom til å skje! At de gir en beskjed å ikke følger den får jeg dessverre ikke gjort noe med! Har hele tiden ment at plassen utenfor skedsmohallen er mye mer ideel til burnings osv! Men poenget var vell at vi skulle kunne møtes uten å bli splittet. Derfor prøvde jeg og komme med en alternativ løsning! Dette treffet ble jo heller ikke det helt store. Kunne hende politiet hadde reagert anderledes hvis det hadde vært flere der, men det er jo rein spekulasjon, og jeg ble faktisk ikke særlig imponert over måten de informerte meg om at de skulle stoppe treffet heller. De som lurte på om det var en grunn til at det kom noen biler fra BNH, så er det fordi BNH har en egen 4x4 klubb. BNH stilte seg positive til bruk av plassen fordi de støtter gatebil entusiastene. Det var dessverre endel privat folk som hadde parkert bilene sine på parkeringsplassen på fredag, disse gjorde så det ikke ble så stor plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hvem var kar'n i den blå 242'n? dødsheftig volvo.. og var ett par andre volvo'r der som utmerket seg godt og.. Gliste godt da 740'n stod på gresset når snuten rulla inn.. og hva skjedde egentlig med den lilla bimmer'n og snuten? syns detta var litt artig jeg da selvom det ikke var mye folk... folk som tok bilder .. sleng de ut dem skulle bare se om det var skiltene til den bilen.. dem spurte bare etter vognkortet og førerkort.. så da dem bare kjør pent.. synes politiet oppførte seg utmerket bra denne gangen jeg, hilsen, han med den bmw e30, med lilla grunnig... :thumb hehe, og han med den hvite e30en da.. hehe.. synd vi ikke viste han han hadde drukket... :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jeg filmet litt :) synd jeg ikke fikk med at ham med bimmeren kjørte ut. jaja.. begynner å redigere litt nå. regner med at filmen er ute om noen dager.. Synes treffet blei greit jeg.. vi var ikke mange' date=' men de som var der gjorde det beste ut av det :)[/quote'] det var du som filmet i går eller.? hadde det vært mulig og fått den du har filmet på en cd eller noe, for jeg skal redigere en film sånn litt etter hvertt.? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Prøvde å finne fram, men ga ettervert blaffen og dro til Arvika istedenfor (kjempetabbe) Hadde kunne skafet et ganske stort sted å kunne møtes på, men da enkelte ikke klarer å la være å kjøre gris hadde det sikkert blitt baluba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 dem skulle bare se om det var skiltene til den bilen.. dem spurte bare etter vognkortet og førerkort.. så da dem bare kjør pent.. synes politiet oppførte seg utmerket bra denne gangen jeg, hilsen, han med den bmw e30, med lilla grunnig... :thumb hehe, og han med den hvite e30en da.. hehe.. synd vi ikke viste han han hadde drukket... :drive2 Når var det du ble stoppa a? Var det når vi dro derfra? Trodde du lå bak med ut av P-plassen jeg men når jeg kom ut på veien var du borte? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Når var det du ble stoppa a? Var det når vi dro derfra? Trodde du lå bak med ut av P-plassen jeg men når jeg kom ut på veien var du borte? da jeg skulle dra møtte jeg noen folk dama kjenner, så jeg sto bare stille og pratet med dem, og da kom snuten bort til meg.. dro tli jessheim etter der, men der var det jo helt dødt.. så dro tilbake og sladdet litt med den 1 hjuls trekkern min.. hehe.. lite morro og sladde da jeg må gire på 4300 omd, ca... dritten slår over på 3 syl etter det.. alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Det beste er vel da at neste gang vi har meet og noen "vet" noe som politiet sa til dem, så drit i å fortelle det, så kan heller alle bare ta ting som det kommer. Det synes jeg er like greit. Politiet er bare vanlige mennesker, så hvorfor skal ikke de komme med tomme trusler, lyve og smøre på litt de også? Uansett: JÆVELIG synd egentlig med han som kjørte i fylla. Siden polisen antagelig leser dette som står her på forumet, så tror jeg ikke akkurat de liker det de leser... Disse opplysningene om fyllekjøringa gir dem liksom enda en grunn til a "ta" oss.... Huff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg