Sly Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hukser ikke, men det vet Maroc. Til alle golf folk: skal vi møtes ca en time før ved den statoil stasjonen like ved og kjøre kolonne bort? annkomme med stil! husker ikke helt hva det heter der, men høres statoil på kjeller kjent ut? Statoil kjeller heter det ja... Er med på det jeg vet du... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Klokkeslettet er kl 19.00. Foreslår da at vi med golf kanskje kunne møtes på kjeller kl 18.00 og kjørt bort til skedsmo samla Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Noen som kan vise et kart fra Skedsmohallen til Statoil, slik at jeg kanskje klarer å finne den..? :) Evt en gateadresse, da blir det enda lettere å finne det.. :) Men hvor mange kommer totalt egentlig..? Ikke så mange som har gitt beskjed her at dem kommer vertfall..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Noen som kan vise et kart fra Skedsmohallen til Statoil, slik at jeg kanskje klarer å finne den..? :)Evt en gateadresse, da blir det enda lettere å finne det.. :) Men hvor mange kommer totalt egentlig..? Ikke så mange som har gitt beskjed her at dem kommer vertfall..? Letteste måten å forklare det - statoil kjeller ligger mellom E6 og skedsmohallen - sett at du kjører av ved olavsgård (dvs. avkjøringen etter skedsmokorset) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Null peil på geografi der, gitt.. :) En gateadresse hadde gjort seg, siden jeg da kunne plotta inn og latt GPS/laptopen gjøre resten.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Null peil på geografi der, gitt.. :)En gateadresse hadde gjort seg, siden jeg da kunne plotta inn og latt GPS/laptopen gjøre resten.. :) Statoil Butikk Kjeller Fetv. 171 2007 Kjeller Håper dette hjelper deg noe da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Null peil på geografi der, gitt.. :)En gateadresse hadde gjort seg, siden jeg da kunne plotta inn og latt GPS/laptopen gjøre resten.. :) Fetveien 175 2007 Kjeller tenker jeg :D okei, slo meg der sly :) hehe Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Knall! Skal teste og se om den finner noe etterpå.. :) Kommer du chr1z..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 marvil: når har du planer om å dra nedover a? Henger på jeg hvis jeg har att no pæng :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kan ikke ha ett Vintertreff uten snø da. Nei. Kommer snøen, kommer jeg;) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Er det snø så kommer jeg, men da må jeg ha lit plass, sist snø så var det 2 runder sidelengs rundt heeeeeeele skedsmohallen ( rundt den midt "Rabatt" greia med trær ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30320 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 tviler på det legger seg snø til 12.november får bare håpe!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kan ikke ha ett Vintertreff uten snø da. Nei. Kommer snøen, kommer jeg;) hehe Korrekt! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kan vel komme selv om det ikke er snø..? Treff er morsomt uansett om det er snø der eller ikke.. @olehenri: Hm, aner ikke. Bruker vel ca 1,5 time herfra og ned, så rundt 16 ellerno fra Gjøvik..? Er vel raskest å kjøre via Gjøvik, og ikke Mjøsbrua og Hamar..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kan vel komme selv om det ikke er snø..?Treff er morsomt uansett om det er snø der eller ikke.. Men da kaller man det ikke Vintertreff;) Vinter(treff) = Snø = Morro Regn(treff) = Vått = Ikke morro Neida. Seff er alle treff greie. men jeg skal på Vintertreff. Og der er det Påbudt med Snø ;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg