Marvil Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Ok. Om en kaller det høsttreff, kommer du da..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kan vel komme selv om det ikke er snø..?Treff er morsomt uansett om det er snø der eller ikke.. @olehenri: Hm, aner ikke. Bruker vel ca 1,5 time herfra og ned, så rundt 16 ellerno fra Gjøvik..? Er vel raskest å kjøre via Gjøvik, og ikke Mjøsbrua og Hamar..? om hamar er dødens, HATER Strekka mellom stange å minnesund.. er så kjedelig.. hehe kjører om gjøvik, gran og den vegen der tenker jeg .. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jepp. Kjørte der forrige gang, og en kamerat jeg bor med kjører den veien når han skal hjem så det er vel raskest.. :) Du får legge av noen penger så du ikke går tom.. :) Jeg lurer enda på hvor mange biler totalt som kommer..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Virker ikke som det er så mange som leser her men... Vi får se, ikke umulig at jeg kommer fjertende opp en tur. Er det snø kan ingen bli tatt for børning:D:D Jeg synes også det i og for seg er et bra initiativ, selv om det kanskje kan bli noget kaldt og jævelig da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Er jo fortsatt 10 dager til treff da :D så mye kan skje på den tid...så bare å la telegrafen gå ..... Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_Boy Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kommer vel sikkert jeg å en tur bor jo like ved så får vel ta en tur å se :P Siter Kenneth (CiViC_BoY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Flott! Du får sende infoen videre også, slik at flest mulig kommer.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Ok.Om en kaller det høsttreff, kommer du da..? :) Nei;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Er fortsatt vinter forde om det ikke er snø! Vi har bare vert utrolig heldige med været! Var snø i Fredrikstad den dagen jeg la ut tråden. Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Kan ikke den lørdagen alikevel, jeg er blitt tvunget på julebord =( På jobben har vi noe som heter for Frivillig tvang, KJEMPE artig burde prøves! :hammer Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Kommer, sladder, drar.... :cool: Skal jobbe sent den dagen, men rekker sikkert en liten tur innom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 TeamShark stiller med så mange vi klarer å få med... Sliter litt med oppmøte enda... :iconsm Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Høres bra ut.. :) Satse på at dere får med flest mulig da.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 ill be there:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 vi får håpe om snø og godt vær :D så får vi ta med de som orker og bli med :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg