Gå til innhold

Laser: "Vant over politiet", 'Politiet kan rett og slett ikke sitt eget regelverk'

Ranger emnet

Skody

Anbefalte innlegg

De kan utføre laser måling ved å holde laserpistolen i hånda, men da skal dem bruke en slags "kolbe" som støtter laserpistolen mot skulderet. Uten den er ikke målinga godkjent. Eller så kan dem bruke stativ. Mener det er en LT2020 dem bruker hvis jeg husker rett.

De prøvde å måle meg sist Søndag....men dem fikk ikke måling på meg. Synd for dem for jeg lå ca 30 km/t for fort i 60 sone. :D

Anbefaler dere å skaffe dere en laser jammer som sitter bak grillen, hvis den er riktig montert får dem ikke måling på deg og den synes veldig lite. Faktisk folk som ikke har funnet den enda jeg har fortalt dem at jeg har det, har vært nødt til å vise hvor den sitter :P først da ser dem den.

Har Blinder M20. Har fungert vær gang jeg eller noen andre som har kjørt bilen har kommet i laser kontroll. Har også kammerater som har den og den har fungert vær gang.

Laser jammeren koster litt, men det er lite å forhold til bøtesatsene i Norge, slipper prikker og kanskje miste lappen også.

Blinder M20 har også Anti foto linser som gjør at snuten ikke kan se ir lyset den sender ut hvis dem bruker kamera/video utstyr på laserpistolen. Snutens laserpistol har foskjellige feil koder, blant annet en feil kode som sier at du har en laser jammer "forstyrrer", men det som er så genialt, er at Blinder M20 ikke gir denne koden til snuten, men en annen kode som tilsier at det er feil med laserpistolen dems, og dem må med andre ord utføre en kontroll av laserpistolen før dem kan fortsette målinga. (Tror dem sender den inn for kontroll)

Er du redd for at dem skal ta måling bak på bilen vil jeg Anbefale en Blinder M40 X-TREME. Den har også linser som sitter bak på bilen.

Dem kan nemlig ta måling etter du har kjørt forbi. Men det er lite sannsynlig. De fleste har vel bremset ned etter kontroll plassen hvis man ikke har blitt tatt alt?

Har sjeldent blitt stoppa i det hele tatt når dem ikke har fått måling på meg. Dem har aldri funnet noe på bilen.

NB! Sivil snuten kan fortsatt måle deg!

Blinder M20 X-TREME

http://www.myradardetector.com/blinder_tests.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å skaffe dere en laser jammer som sitter bak grillen, hvis den er riktig montert får dem ikke måling på deg og den synes veldig lite. Faktisk folk som ikke har funnet den enda jeg har fortalt dem at jeg har det, har vært nødt til å vise hvor den sitter :P først da ser dem den.

Har Blinder M20. Har fungert vær gang jeg eller noen andre som har kjørt bilen har kommet i laser kontroll. Har også kammerater som har den og den har fungert vær gang.

Laser jammeren koster litt, men det er lite å forhold til bøtesatsene i Norge, slipper prikker og kanskje miste lappen også.

Blinder M20 har også Anti foto linser som gjør at snuten ikke kan se ir lyset den sender ut hvis dem bruker kamera/video utstyr på laserpistolen. Snutens laserpistol har foskjellige feil koder, blant annet en feil kode som sier at du har en laser jammer "forstyrrer", men det som er så genialt, er at Blinder M20 ikke gir denne koden til snuten, men en annen kode som tilsier at det er feil med laserpistolen dems, og dem må med andre ord utføre en kontroll av laserpistolen før dem kan fortsette målinga. (Tror dem sender den inn for kontroll)

Hva med fotobokser (kan den ødelegge for det og)?

Er det lasermåler eller er det sensorer i bakken på fotoboksmålingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med fotobokser (kan den ødelegge for det og)?

Er det lasermåler eller er det sensorer i bakken på fotoboksmålingene?

Det er sensorer i bakken rett før fotoboksen, så av "gadgets" i bilen må du ha fotoboksvarsler og det får man helt ned i 1700 kr. for tiden.

Edit: Faen for en kjip sjappe mud.no var da. Fotoboksvarsler som koster 1700 andre steder kostet 2700 jo!!!!!! Og G-tech pro de solgte var av den gaaaamle typen!! Kan jo kjøpe helt splitter ny fra butikken til samme prisen liksom...

Ikke kjøp fra mud.no før dere har sjekket priser og lignende produkter andre steder, de raner en jo... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider