Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hei Tenker på å lakkere toppdekslet i motoren. Det som er av plastik som ligger å rister på toppen. Skal jeg bare lakkere dette som en hver plast-detalj? eller bør jeg ta spesielle hensyn med tanke på risting og temperatur? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du har ikke et bilde av dekselet? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Dette er dessverre det beste bildet jeg hadde... :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Det kan vel lakkeres som en vanlig plastdel... det blir jo ikke SÅÅÅ varmt :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Sjekka litt i dag og fant dette ut selv. Men uansett; fikk ett problem når jeg skulle ta det av. Det er tre skruer som holder det på plass. Jeg kan skru en mill omdreininger, men de vil ikke av. Virker som om gjengene er helt most. Men det nytter samtidig ikke å dra de rett opp. Svært rart at det samtidig gjelder alle sammen! Har hatt av dette dekslet før en gang, når jeg byttet oljefilter. Vanvittig irriterende! Noen tips? Skal prøve mer i morra. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Går fint det. Men 2 ting. Lag et varmesjold ved eksosen/turbo (Slik du har mot kabinen) Mot plasten Og pass på det ikke står i spenn, ikke bøyd på plass for å passe. Lykke til Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmmm mitt tips med skruane er å borre di ut of gjenge opp på nytt... men det er ikke mutter på baksida da ? son tilfeldigvis :P Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 fant ut at de skruene er no spess med. man skal bare vri de en halv omdreining så skal de sprette opp.. forbanna møkk. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 fant ut at de skruene er no spess med. man skal bare vri de en halv omdreining så skal de sprette opp.. forbanna møkk. Det kunne jeg ha fortalt deg :) Sånn er det på ALLE biler :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 har funnet ut at det ikke er det alikavell :P har dieselmotor og er visst annet system da... assman Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Er lakken nå bestilt eller? Vi vil se framgang mann :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 joda.. har lakk, men ikke fått av dekslet enda.. så drøyer den litt:) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Nei nei nei nei. Just do it :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg