gl_sollid Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 ligger det noen liste på nettet på de forskjellige fargekodene til opel vectra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrwd Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ligger det noen liste på nettet på de forskjellige fargekodene til opel vectra? vetta f eg, men du kan jo søke på forskjellige lakkmerker.. de har vel kataloger der det står i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paperboy Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hvis du trenger fargekoden til din egen bil, gå bak og kikk på den lille metall-plaketten som sitter i "dørkarmen" på bakluka. Tror de fleste opel biler har den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 sitter som regel under panseret også Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Eller du stikker innom en Opel forhandler og spør. Er ikke verre enn det da. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Du finner kanskje noe her . Om jeg husker det, så kan jeg legge inn en liste som jeg har liggende. Må bare se om jeg kan finne den igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trailer Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Mine fargekoder sitter rett underpanseret. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Sitter originalt under panser på opel..:) Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg