Gå til innhold

FILM: Sladding fra Dokka!

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Tøffe saker. Artig lyd i bilen ja :D

Ikke for å være negativ, men stativ, og bitte litt, kort kort musikksnutt på starten så hadde det blitt meget profft :)

hehe... enig med deg der... var vanskelig å holde det rolig når kontraen kom..:D ... vi må få ordnet noe annet til neste gang... mye av filmingen var med relativt mye zoom+ at jeg eller Nikdev ikke er proff fotografer :D lol :rolleyes:

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla. hellothere Ser ut som ting funker bra ne da!! Kommer hjem på perm 2 desember, forventer meg en aldri så liten tur da :partyon

Har jo en bil jeg må ta en titt på å!!

Snakkes....

-Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har??

-Volvo 240 89mod (solgt)

-BMW E30 323 rieger GTS (solgt)

-Golf 2 90mod (solgt)

-Honda NSR 125 (180ccm) (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 months later...

http://dokkagatebil.forumup.org/about157-dokkagatebil.html - Siden Street Legal ble avlyst, arrangerer vi StreetMeet istedenfor.

Dokka Gatebillklubb arrangerer StreetMeet på Dokka den 13 mai kl 11.00.

Først blir det StreetMeet, vi skal cruise litt i Dokka sentrum. Videre drar vi til Vinjarmoen motorbane der det blir utstilling av biler og banekjøring fra ca kl 1300 og utover dagen.

Gratis inngang. Det koster 200kr for å kjøre på bane.

SPRE DET GLADE BUDSKAP!

*** Og nå er det bare to dager igjen! *** :)

PS! Ha|||on: Du kommer vel du? Regner med at brakka di er i orden etter diverse service og oljeskift i våres. :drive2

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://dokkagatebil.forumup.org/about157-dokkagatebil.html - Siden Street Legal ble avlyst, arrangerer vi StreetMeet istedenfor.

Dokka Gatebillklubb arrangerer StreetMeet på Dokka den 13 mai kl 11.00.

Først blir det StreetMeet, vi skal cruise litt i Dokka sentrum. Videre drar vi til Vinjarmoen motorbane der det blir utstilling av biler og banekjøring fra ca kl 1300 og utover dagen.

Gratis inngang. Det koster 200kr for å kjøre på bane.

SPRE DET GLADE BUDSKAP!

*** Og nå er det bare to dager igjen! *** :)

PS! Ha|||on: Du kommer vel du? Regner med at brakka di er i orden etter diverse service og oljeskift i våres. :drive2

Hehe, det var det, da! Jeg har veldig veldig lyst, og jeg har bestilt dynamo poste restante til Strømstad for å få igang bilen. Problemet er at jeg har fått feil sporingsnummer, og Posten i Sverige klarer ikke å svare meg på om pakka er kommet eller ikke... Jeg MÅ få tak i den dynamoen imorgen!

babyhmm?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var det, da! Jeg har veldig veldig lyst, og jeg har bestilt dynamo poste restante til Strømstad for å få igang bilen. Problemet er at jeg har fått feil sporingsnummer, og Posten i Sverige klarer ikke å svare meg på om pakka er kommet eller ikke... Jeg MÅ få tak i den dynamoen imorgen!

babyhmm?

Den 5serie dynomoen jeg har liggende, vi kunne ikke fått den til å passe?

Er det snakk om Bacon tur imorgen?blah

Btw: Det er kjempegøy på dokka, har selv kjørt der:

nik_cherry.jpg

Flotte sandefeller som hindrer at urutinerte sjafører (som meg selv) kjører seg ihjæl...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det måtte være litt kvassere saker ja.

Har litt erfaring med e36 M3 3.0l fra før, og syntes lyden var plagsomt lik.

Har også vært borti 320i e30, og de er ikke direkte styggspreke da.

Rått prosjekt og fin bil.

Hvordan er det gjort med bremser på den bilen? forsterket/byttet?

Bremsene på e30 (ikke 323 og oppover), er vel ikke akkurat noe å skrive hjem om da.

Er den godkjent?

Fikk meg litt interessert der ja.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...