zetec-escy Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Tøffe saker. Artig lyd i bilen ja :D Ikke for å være negativ, men stativ, og bitte litt, kort kort musikksnutt på starten så hadde det blitt meget profft :) hehe... enig med deg der... var vanskelig å holde det rolig når kontraen kom..:D ... vi må få ordnet noe annet til neste gang... mye av filmingen var med relativt mye zoom+ at jeg eller Nikdev ikke er proff fotografer :D lol :rolleyes: Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 The videokritikknazi strikes back! With a license to critisize or something sombrero Evt.tips fra en med mer erfaring..? Viss du ikke kødda da. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Da blir det mer musikk og stativ neste gang. Vi tenkte å kanskje prøve å bruke litt After Effects og adde filtre, osv. Genial film:D Bra klippa! Genialt opplegg dere har der oppe! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-4-EVER Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Halla. hellothere Ser ut som ting funker bra ne da!! Kommer hjem på perm 2 desember, forventer meg en aldri så liten tur da :partyon Har jo en bil jeg må ta en titt på å!! Snakkes.... Siter -Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har?? -Volvo 240 89mod (solgt) -BMW E30 323 rieger GTS (solgt) -Golf 2 90mod (solgt) -Honda NSR 125 (180ccm) (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 du får glede deg espen! Jeg har sneket meg til en aldri så liten tur i den andre... :P Gled deg! :thumb Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Feeeeet film! Får så lyst på rwd når jeg ser detta ass, slenge skikkelig med ræva!:D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 http://dokkagatebil.forumup.org/about157-dokkagatebil.html - Siden Street Legal ble avlyst, arrangerer vi StreetMeet istedenfor. Dokka Gatebillklubb arrangerer StreetMeet på Dokka den 13 mai kl 11.00. Først blir det StreetMeet, vi skal cruise litt i Dokka sentrum. Videre drar vi til Vinjarmoen motorbane der det blir utstilling av biler og banekjøring fra ca kl 1300 og utover dagen. Gratis inngang. Det koster 200kr for å kjøre på bane. SPRE DET GLADE BUDSKAP! *** Og nå er det bare to dager igjen! *** :) PS! Ha|||on: Du kommer vel du? Regner med at brakka di er i orden etter diverse service og oljeskift i våres. :drive2 Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 http://dokkagatebil.forumup.org/about157-dokkagatebil.html - Siden Street Legal ble avlyst, arrangerer vi StreetMeet istedenfor.Dokka Gatebillklubb arrangerer StreetMeet på Dokka den 13 mai kl 11.00. Først blir det StreetMeet, vi skal cruise litt i Dokka sentrum. Videre drar vi til Vinjarmoen motorbane der det blir utstilling av biler og banekjøring fra ca kl 1300 og utover dagen. Gratis inngang. Det koster 200kr for å kjøre på bane. SPRE DET GLADE BUDSKAP! *** Og nå er det bare to dager igjen! *** :) PS! Ha|||on: Du kommer vel du? Regner med at brakka di er i orden etter diverse service og oljeskift i våres. :drive2 Hehe, det var det, da! Jeg har veldig veldig lyst, og jeg har bestilt dynamo poste restante til Strømstad for å få igang bilen. Problemet er at jeg har fått feil sporingsnummer, og Posten i Sverige klarer ikke å svare meg på om pakka er kommet eller ikke... Jeg MÅ få tak i den dynamoen imorgen! babyhmm? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Hehe, det var det, da! Jeg har veldig veldig lyst, og jeg har bestilt dynamo poste restante til Strømstad for å få igang bilen. Problemet er at jeg har fått feil sporingsnummer, og Posten i Sverige klarer ikke å svare meg på om pakka er kommet eller ikke... Jeg MÅ få tak i den dynamoen imorgen! babyhmm? Den 5serie dynomoen jeg har liggende, vi kunne ikke fått den til å passe? Er det snakk om Bacon tur imorgen?blah Btw: Det er kjempegøy på dokka, har selv kjørt der: Flotte sandefeller som hindrer at urutinerte sjafører (som meg selv) kjører seg ihjæl... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Veldig bra kjøring ja! :) Vi trenger flere slike filmer... :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Er det en original BMW 2liter i den bilen, evt. hvilket eksosanlegg er det som står på? Synes kanskje at lyden virket litt dyp og kvass.(?) Men for all del ikke skyt meg hvis jeg tar feil. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Skurk: Tampen brenner! :thumb Prosjekt: BMW E30 med M3 3.0 (driftingprosjekt) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Skurk: Tampen brenner! :thumb Prosjekt: BMW E30 med M3 3.0 (driftingprosjekt) Mente det måtte være litt kvassere saker ja. Har litt erfaring med e36 M3 3.0l fra før, og syntes lyden var plagsomt lik. Har også vært borti 320i e30, og de er ikke direkte styggspreke da. Rått prosjekt og fin bil. Hvordan er det gjort med bremser på den bilen? forsterket/byttet? Bremsene på e30 (ikke 323 og oppover), er vel ikke akkurat noe å skrive hjem om da. Er den godkjent? Fikk meg litt interessert der ja. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Noen som har denne filmen liggenes på pc`n? om noen hadde orka og lakt den utigjen hadde det vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hehe, fire år siden jo, er mange andre filmer av den bmw`en, hvis det er den den du vil se Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg