Gå til innhold

porsche styling til 'rado

Ranger emnet

selbekk

Anbefalte innlegg

har sett et par drøye biler med bl.a. porsche speil, bremser og slike småting. Hvor får man kjøpt speilene? Og er de a) dyre og b) vanskelige å tilpasse?

Trenger jo som sagt nye speil siden jeg fucka speilet mitt her om dagen :o)

Bremser er vel av merke mov'it. Det selger protrim, men de har ikke bak til corrado. protrim kan også lage porsche bremser til corrado. Da bruker de org porsche brems. Og ja det er dyrt, men verdt det om man skal ha mye hester.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett et par drøye biler med bl.a. porsche speil, bremser og slike småting. Hvor får man kjøpt speilene? Og er de a) dyre og b) vanskelige å tilpasse?

kan prøve å høre med NBS, om de har noen speil til AUDI RS2. det er jo Porsche speil på de. jeg vet at de har hatt noen RS2 vrak der :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschespeila har jeg, er støypt fra Porsche 993 og tilpasset knekken i corrado dørene, plugg & play mer eller mindre. Er med Porsche originalglass.

3000 kr så er de dine, prisen er da under selvkost, og speila er flunk nye, uten lakk og har aldri vært montert.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschespeila har jeg, er støypt fra Porsche 993 og tilpasset knekken i corrado dørene, plugg & play mer eller mindre. Er med Porsche originalglass.

3000 kr så er de dine, prisen er da under selvkost, og speila er flunk nye, uten lakk og har aldri vært montert.

Hvorfor har disse aldri vært montert? Når du sier knekken i dørene mener du ikke orginal festene? Er de elektriske?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har disse aldri vært montert? Når du sier knekken i dørene mener du ikke orginal festene? Er de elektriske?

Hvorfor de ikke har vært montert? Fordi dem må lakkes og monteres, og det var noe jeg ikke hadde lyst å sette på en da halvferdig bil. De skulle monteres nå på min, men lakkereren glemte å lakke disse.

Speila er med feste og hele suppa. Se på Corradodøra di, så er det en knekk der som speilet sitter, festet til disse speila er laget for å passe i den knekken.

Elektriske ja. Du skal i følge leverandøren bruke speilmotoren fra originalspeila dine.

Speila er i glassfiber med Porsche originalglass.

coretro.jpg

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor de ikke har vært montert? Fordi dem må lakkes og monteres, og det var noe jeg ikke hadde lyst å sette på en da halvferdig bil. De skulle monteres nå på min, men lakkereren glemte å lakke disse.

Speila er med feste og hele suppa. Se på Corradodøra di, så er det en knekk der som speilet sitter, festet til disse speila er laget for å passe i den knekken.

Elektriske ja. Du skal i følge leverandøren bruke speilmotoren fra originalspeila dine.

Speila er i glassfiber med Porsche originalglass.

coretro.jpg

Jeg kjøper speilene om selbekk ikke skal ha dem, siden han sartet tråden. Har også sendt mail til powerzone og hørt om det var i orden å avbestille speilene jeg har kjøpt der.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider