Janza Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 hei lurte på om noen veit om e28 nav eller e36 nav passer på e30'en min tenkte å kjøpe e30 m3nav men er 1000kr dyrere en vanlig. glad får svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.tunershop.com/ der kan du kjøpe adaptere som du kan skru på... spacere...jeg har bestilt der nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 veit du noe pris på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 det må jo vere helt på tryne med adapter, det vil vertfall alldrig komme i balanse.... Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 nei har lite lyst på det. skal bestille e30 m3 nav se om det passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 ikke komme i balangse.. hehe. hvordan går alufelgen din i balangse a.? HMMM,, jo den er Kon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedtouch Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 det er jo umulig og få i balanse i en spacer med 4 og 5 hull.. det sier seg selv... Er jo ikke felgen det er snakk om heller da din brølape,om felgen hadde vert i 100% balanse hadde det vert umulig og fått hele hjulet i balanse siden spaceren i seg selv må bli ubalansert Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 har du vært inne om sett hvordan de adapterne ser ut eller? ikke noe vits og prate om noe du ikke vet noe om er det det.? det fungerer jo, jeg har det jo selv på bilen... Mvh, brøleape Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 bare lurte på om noen hadde noen ideer jeg. syns det var ett bra forslag jeg. det er jo lagd så det skal være så optimalt som mulig (adapteren) så det fungerer nok bra det. tenkt å bruke det i starten siden det er en billigere løsning. beemern er du fornøyd med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hehe, så klart.. hehe.. det var jo bare et forslag, men det er jo så klart folk som må bry seg og prate om noe dem ikke har peiling på.. hehe.. jeg får snart noe M3 hjul lager, så får se om det passer da...;) driver du og skal bygge mye eller+?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 det er jo umulig og få i balanse i en spacer med 4 og 5 hull.. det sier seg selv...Er jo ikke felgen det er snakk om heller da din brølape,om felgen hadde vert i 100% balanse hadde det vert umulig og fått hele hjulet i balanse siden spaceren i seg selv må bli ubalansert Hvorfor sier det seg selv at det ikke går å få balanse på det? Ro ned kommentaren dine litt, du høres ut som en bortskjemt dritt unge når du kaller andre for brølape. Her er noen store bilder av hvordan mine H&R adaptere for 4-100/5-130 ser ut. Fungerer helt fint, og er helt i balanse. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hehe, så klart.. hehe.. det var jo bare et forslag, men det er jo så klart folk som må bry seg og prate om noe dem ikke har peiling på.. hehe.. jeg får snart noe M3 hjul lager, så får se om det passer da...;) driver du og skal bygge mye eller+?? jeg driver med ett "m3" prosjekt er en del jobb. nei fant ut at jeg venter med å bytte hjulager til m3 for å være sikker på at jeg har nok med penger til mer viktigere ting. alt koster vettø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hvorfor sier det seg selv at det ikke går å få balanse på det? Ro ned kommentaren dine litt, du høres ut som en bortskjemt dritt unge når du kaller andre for brølape. Her er noen store bilder av hvordan mine H&R adaptere for 4-100/5-130 ser ut. Fungerer helt fint, og er helt i balanse. hehe. var godt og se... hehe... hvor var det du handlet de adaperne a.? har bare funnet det stedet jeg har funnet jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kjøpte de av Cult-Society i Østerrike http://www.cult-society.com/company/homepage/default.asp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg