R-S Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Har nylig anskaffet en -99 A4 Avant 1,8T. Det finnes jo en rekke effektanlegg til disse bilene, alt fra Simons til Milltek og Supersprint, men er det noen spesielle dere kan anbefale. Jeg ønsker et som ligger pent opptil bakfanger og har et fornuftig lydnivå... IKKE.. "æ trur æ blir gal"-buldring, men heller en litt stram sporty lyd. dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Simons sine 2 runde bakpotter er veldige fine å se på. De har en fin lyd alene, men tror det kanskje blir drøyt i sammenheng med K/N osv. Men synes du DTM er fint, så er jeg helt enig med deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 dtm neeh :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hadde Simons på forrige bilen min, veldig fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg