Gå til innhold

Sette inn Gti Motor

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Har kommet over en billig Gti motor som ikke har gått mer en 95 000 km .. Nå har jeg en vanlig Golf 2 Gl 1,6 som har gått i overkant av 250 000 vurderer da og bytte motor, er det dyrt og få byttet den motoren, tenker da Motor,clutch og bremser. Hvor mye koster dette ca ??

onfiredevi

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Har kommet over en billig Gti motor som ikke har gått mer en 95 000 km .. Nå har jeg en vanlig Golf 2 Gl 1,6 som har gått i overkant av 250 000 vurderer da og bytte motor, er det dyrt og få byttet den motoren, tenker da Motor,clutch og bremser. Hvor mye koster dette ca ??

onfiredevi

Kast innspruten og sett på gassere.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du kan få skaffet en hel delebil!

Det burde ikke være så vanskelig!!

Da har du alt du trenger for å sette over motoren+litt tilthumpsup

Tenker meg vel at en GTi delebil koster mellom 3og 10 tusen, alt etter stand...

Lykke til uansett!!

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan få kjøpt en golf 1'er gti, der det sitter en 16v gti 2'er motor. Jeg har tenkt til å bytte motor og sette 16v i golfen min(2'er gl 1,6)

Jeg lurer på: Er det samme ledningsnett, siden 16v satt i en 2'er før??

Får jeg brukt noen deler fra 1'ern som passer på golfen min? Tenker på bremser,driv akslinger osv.

Hva må byttes får å få motoren godkjent?

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men jeg har nå så ikke gjort det,, Kom over denne bilen til 4 som da hadde en gti motor som ikke hadde gått langt.. Lurte bare da på hvor mye det ville koste og sette inn den med alle deler inkuldert,,,Et verksted må gjøre dette siden ikke jeg kan det..

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

hehe, men jeg har nå så ikke gjort det,, Kom over denne bilen til 4 som da hadde en gti motor som ikke hadde gått langt.. Lurte bare da på hvor mye det ville koste og sette inn den med alle deler inkuldert,,,Et verksted må gjøre dette siden ikke jeg kan det..

Motor, girkasse og drivverk klarer du å sette inn så lenge du har skrudd litt før (på moped eller noe slikt) ;)

Så lar du verkstedet ta det elektriske, da blir det litt billigere.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider