Fjøslukt Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hei.. Har en Mercedes E220 '94. Den er ettermontert ett eller annet slik at lysene automatisk går på når bilen starter, noe den ikke var orginalt. Dette er gjort av et verksted. Da jeg koblet til en gammel tilhenger, så kortsluttet den finessen som gjør at lysene startet med bilen, og jeg må nå vri bryteren for at lysene skal gå på. Finner ingen sikring til dette, heller ingen sikringer som var der orginalt som er gått. Noen som vet hva feilen kan være, og hvor jeg evnt bør lete etter feilen? Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masada 626 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hei.. Har en Mercedes E220 '94. Den er ettermontert ett eller annet slik at lysene automatisk går på når bilen starter, noe den ikke var orginalt. Dette er gjort av et verksted. Da jeg koblet til en gammel tilhenger, så kortsluttet den finessen som gjør at lysene startet med bilen, og jeg må nå vri bryteren for at lysene skal gå på. Finner ingen sikring til dette, heller ingen sikringer som var der orginalt som er gått. Noen som vet hva feilen kan være, og hvor jeg evnt bør lete etter feilen? trur du også skal sjekke hengeren,prøv den på en annen bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøslukt Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja, tilhengeren fungerer greit nå... Håper noen kan hjelpe meg, er egentlig pappas bil og han som klarte det, men vil hjelpe han siden han har hjulpet meg masse med mine biler:) Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Det kan ikke være ett kjørelysrele som er satt inn der da. Dette kunne jo ha røket f.eks.. Se om du finner noe sånnt som ser ettermontert ut. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøslukt Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Dere mener det høres ut som svaret? At det jeg skal lete etter er et relé og ikke en sikring? Men jeg finner ikke noe, er veldig bra gjemt i hvertfal! Siter Skoda Superb 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 lys greiene er vel orginalt om bilen er solgt ny i norge og ikke importert..MEN..koblet på en tilhenger på min forrige 230E..og da døde dynamoen..hmm... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Du sier jo at det ikke var automatiske kjørelys påden da den kom til norge, å at dette ble ettermontert på verksted. Lysene virker, så da skulle det jo ikke være sikringene. Tror nok det er kjørelysreleet som er gåent ja. Utfordringen blir vel å finne det, kan jo stå i releboksen å kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg