Gå til innhold

Tjekk: 75 kadett cupe prosjekt V8

Ranger emnet

tjekk

Blir kadettn rå og skiller seg ut?  

135 stemmer

1. 1. Blir kadettn rå og skiller seg ut?

• ja! ikke mange av disse med v8 som er forsegjort!
      110
    • Neu huff! jankie motor jo!
      25

Anbefalte innlegg

motor 10 - 15 000 i innkjøp opelkasse koster sikkert ca3000 men der er det kappa av front i fra rover å sveisa i fronten på cluchhuset på denne :D!

10 000 for ei slik aksling som jeg har.

fordelen med å koste på obygge clutchhus i fra rover på opel kassa er at da slipper man at bilen ser ut som et dass siden man ikke trenger å kappe å slå ihjel torpedon. :D

skal du bruke volvo aksling må det også lages forlengelse av pinjong.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm... er det en getrag kasse du har? må jeg ikke ha tig når jeg vil sveise dette sammen (alu)? høres interesant ut.. vil ha litt utfordringer med en "mindre" faktor av "jallamekk"

ja er ei getrag kasse ja! å du trenger jo ikke å ha tig om du har alu slangetilkobling på migen din da :D

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mekka til dette selv? men, prisen på dette vil jo komme opp i prisen på en c20let! hva slags bremser ble den godkjent med? og hva er original effekten? Dette høres veldig interesant ut :D (håper dette er litt "on topic" )

Dæ så går ront, går sont!

Kadett-C - flerårsprosjekt

kadett-C - 77mod selges i deler

Ascona C - stygg som få, bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mekka til dette selv? men, prisen på dette vil jo komme opp i prisen på en c20let! hva slags bremser ble den godkjent med? og hva er original effekten? Dette høres veldig interesant ut :D (håper dette er litt "on topic" )

det er 2,2 i bremser fram og volvo skiver bak. jeg regner med at et 2,0 turbo bygg koster ca 20 til 25000 så dette kan fort bli dyrere ja, men mye mer spesielt! men du kan jo også sette i 4,6 liter som jeg har tenkt å da mye mere effekt!

godkjent med rover v8 og 150 hk denne, men det er det jo ikke i den, men det kan jo ingen se. og 3,5 4,0 4,2 4,6 og 5,2 ser lik ut! identisk!

å 4 link? what?

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er kadettn satt inn for vinter mekk å i dag har jeg satt den på bukker, tatt av alle hjul, tatt av kalipperne og fram fangeren..

noen som har noen bra forslag hva jeg kan lakkere kalipperne sølvgrå med? som tåler varme.

hær er noen bilder av bilen som den står nå!

foresten noen som har noe bilder av en fint bagasjerom på c kadett? lurer på hva jeg skal gjøre med det! forslag mottasmed takk!

har platter til bunnen å fronten som passer nedi som jeg tenkte å trekke opp men det er jo flere sider nedi der.

se de små 2,2 fram bremsene! styggt!

bakakslingen.jpg[/img]

benspump.jpg[/img]

kadettbukk.jpg[/img]

kadettbukk2.jpg[/img]

smbremser.jpg[/img]

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt jeg vet er at det er 1,6 forstilling med 2,2 i bremser, men da jeg plukka av hjulene i går så så jeg at det faktisk er egenproduksjon der gitt! dreid i dreibenk av enellerannen grunn.

noen som vet om det går på 16" hjul på kadettn med senk? evnt hvordan blir det seendes ut med gte bredding?

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på bredde og innpress, 7x17 m/ 205/40-17 et35 funker fett ned til 60 senk, så 16" burde passe, så lenge det ikke blir for bredt.

noen som har bilder av kadett cupe med 16 eller 17" felger og senk da? kansje med golf 1 bredding

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider