Gå til innhold

Tjekk: 75 kadett cupe prosjekt V8

Ranger emnet

tjekk

Blir kadettn rå og skiller seg ut?  

135 stemmer

1. 1. Blir kadettn rå og skiller seg ut?

• ja! ikke mange av disse med v8 som er forsegjort!
      110
    • Neu huff! jankie motor jo!
      25

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

savner fortsatt et bilde undenifra av volvoakslingen.

forstår fortsatt ikke hvordan du har hengt den opp om du ikke har 4.link av et eller annet slag.

jepp! har noen dårlige hær!

det er akslingen som er modifisert og ikke bilen! slik at det er kun skruing for å få på opel aksling om man skulle ønske det!

PIC_0032.jpg

PIC_0028.jpg

PIC_0027.jpg

PIC_0026.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er nokk noe modifisert den også! og hjemmelaga kryss!

skal oppover i dag så skal jeg prøve å huske å ta bilde av det!

bildene blir litt dårlig å nære akkurat nå for den står på bukker så får den ikke opp på løftebukken enda!

men skal ha den opp på løftebukken før lakkeringa så jeg får tatt flust av bilder av hvordan den var.

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAH! da etter laaaaang tid med leiting etter starter, var det en islender som så at jeg annonserte etter starter til kadettn på et v8 forum i usa å ville sponnse meg med starter! hehhe! så da blei det starter gratis på kadettn gitt!

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

nei den står i verkstedet mitt. men bor på lundåsen ved ringvold så den sto der i fjord høst.

Bilen står nå nedslipa og skal til lakkering så raskt jeg får den nye oljepumpa som skal være ferdig fortolla i dag å da kommer den vel på fredag.

så den kommer nokk på veien om ikke så alt forlenge :)

det som plager meg er at jeg trenger nye felger til å fylle ut hjulbuene etter valsinga og det er noen jeg ikke har med i budjsttet mitt de komende ukene :)

så d blir nokk med 15" felgene alt for langt inn i hjulbuene tilå begynne med

Imprezan SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello,

I saw your v8 project.

Nice work!! :D

I was also thinking about doing this engine swap, only with a 3.5l from a rover SD 1, with handschifting 5speed transmission (thus rwd).

Know I wondered if you had to change the standard transmission house from the kadett c coupe.

Is a automatic transmission housing big enough for such a 5speed?

Or do you need to change it just as drastic like this project?:http://home.halden.net/ka/kadett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider