button Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 "du må bare fjerne driften på framhjula...så er det bare å sladde i vei!!!!" Det er nettopp det at med bare drift på bakhjula så vil man bare sladde rundt, kanskje få til en sladd innimellom uten å snurre.. Men det er jo ikke det som er drifting da, drifting handler jo om stil og presisjon.. På en rc-bil er det nemlig ikke fysisk mulig å drifte med en 2wd, desverre.. Siter ThomasKnappen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Manta karosseriet var rått! :D love it :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 tøft med slike spesielle karosorier. har selv: Alfa 156-knall gul med stor spoiler skyline GT-R- sølv med noen klister Bmw 328 stv(!!!) svart men noen sony klister.( vente i nesten 4mnd på denne) audi a3. Evo 6 tommi makinen edition og en pug 406- knall gul slik som aiello hadde den i sin tid:P Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Pene rc biler du har.. Har selv en Monstertruck bensindrevet som går noe sinnsykt (nitrobensin) Yppelig i gårdsplassen og i grustak Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxi1332 Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Hallo. Jeg trenger hjelp. Jeg vil ha en ny og kraftig motor. Hvor kan jeg få tak i det billig??? Og så vil jeg ha neonlys under bilen. Hvor får jeg tak i det??? (vil ikke kjøpe på ebay. det koster så mye i frakt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 har en bensin bil selv, det er ikke noe å drifte med fordi den går varm og clutchen er borte på 5min :) men elektrobiler er mye mer digg, og rc-drift med 2wd er så og si umulig. nå bruker jeg en F1 mini-z til å sladde litt inne med :D her er det noen gode drifte filmer med elektrobiler: http://sgd.webthingythang.com/videos.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hva er fordelen med elektro motor i forhåld til nitro motor i slike biler? har selv hatt nitro, men den ble stjelt... Og lurer på å kjøpe meg noe nytt... Noe du kan anbefale meg? Hvor lenge holder batteriene i el motoren? Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Gass-responsen til en el-motor i forhold til en nitro-motor er i drifting vinn eller forsvinn... Men seff, alt går! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 tøft med slike spesielle karosorier.har selv: Alfa 156-knall gul med stor spoiler skyline GT-R- sølv med noen klister Bmw 328 stv(!!!) svart men noen sony klister.( vente i nesten 4mnd på denne) audi a3. Evo 6 tommi makinen edition og en pug 406- knall gul slik som aiello hadde den i sin tid:P HVOR fikk du tak i den stasjonsvognen???? kiddie Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg