Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Hei Skulle ta av toppdekslet for å gjøre det klart til lakkering i dag, men det ville FAEN ikke av. Holdt på i nesten en time sammen med en kompis men alle tre skruene sitter som støpt. Dvs. de går rundt men ikke opp. Vil faen ikke opp! Blir vel nødt til å avlevere golfen til det lokale avfallsdeponitet om jeg ikke får dette til fort ;) Saken er jo den at jeg har hatt av dekslet før en gang, når jeg skiftet oljefilter. Mulig jeg har gjort noe rart når jeg satte skruene fast igjen, for det gjelder alle tre skruene.. Er det en hel bolt som skal opp eller er det kun en mutter med skive? Setter stor pris på hjelp her, for dette irriterte meg at jeg måtte gi opp pga 3 skruer som ikke ville opp! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 det er bare plastdekslet det er snakk om eller? isåfall er det bare å skru ivei og løfte på dekslet, så merker du når det slipper.... Det som skjer er at skruene løsner i den enden som sitter på motoren.... helt vanlig når mutterne blir strammet for mye! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Du skrur bare den plastskruen en kvart runde, for da vil du se at den spretter opp.. Er en sånn fiks klips-skrue-løsning,.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 aha! så fancy :P har sikkert ødelagt den ene fullstendig nå men de 2 andre bør det vel gå på.. :) skal fikse det etter jobb.. skal vel la grunninga stå å tørke over natta.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 dieselmotorer har ikke slike klips!! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hvordan er det på diesel-motorer da da? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Napp rett opp. det henger bare på tre gummi (kopper). det er slik det er på min 115 tdi ivertfall ;) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 dratt med full kraft jeg... :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 på '98 tdi er dekslet festet med 3 muttere under noen små plastlokk! disse gummiproppene kom med pumpedysemotorene i 2000..... har du bilde av motoren din så kan jeg merke hvor festene er!?!? Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 jepp.. men får de faen ikke av.. skruen går bare rund og rundt... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 da må du dra opp samtidig som du skrur....... du fixer dette!! er det dette dekslet du har? Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har prøvd det meste jeg.. :) Dratt og skrudd, spraya på 5-56, dytta skruen fra undersiden osv osv... vil bare f... ikke av! og så har jeg vært hos legen å skjært i nakken i dag så kan ikke bevege på hodet.. :) så får ikke gjort noe på et par dager uansett.. Men jeg og en kompis stod å prøvde i over 50 min... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Sist gav jeg opp, nå skal jeg bytte oljefilter og prøvde på nytt i dag. Gikk ikke no bedre denne gangen. Mange gode tips her, men det er kun ett av dem som stemmer i forhold til min. Det er metallskruer som har en faststøpt skive i toppen. Sitter helt løst og jeg ser på undersiden at det er kun ca. 2-3 mm som gjenstår å skru opp men de vil ikke. Jeg har prøvd å dratt som bare faen mens jeg skrur og det hjelper ikke! Får jeg det ikke til nå skal jeg personlig finne han som har lagd denne patenten og rive av ham både ditt og datt.. Er så forbanna at jeg svetter kjenner jeg ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 1,6 har heller ikke noe klips funksjon... er bare skruer;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 På min var det bare å skru en kvart runde mot klokka og da spratt de opp. Veldig enkelt. Og for å få de til å feste seg igjen. Så var de bare å trykke i bunn og så skru en kvart gang med klokka. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg