clone baby Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Du kan jo ta en titt her. Er en guide om "overhaling" av bak bremser, men er jo ganske likt med frambremsene og.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Tusen takk, men står ikke akuratt hva jeg kan gjøre for at stempelet gli bedre tilbake.. noe som vet hvordan dette gjøres bare rop ut.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 monter stempelpakningen rett vei er stempelpakningen helt firkantet spiller det ingen rolle å du kan glemme det jeg sa er den derimot "skrå" (bittelitt høyere på en side)så må den monteres rikting da den hjelper til med å få stempelet ett kusehår tilbake når du slipper bremse pedalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 har du prøvd å snurre på den uten caliper på? så ikke problemet ditt ligger i navet? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Smør inn kalipteren og klossene med kobberfett i "skinnene" der bremseklossen beveger seg. Det tåler bremsevæske og varme, også glir det bra ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 monter stempelpakningen rett vei er stempelpakningen helt firkantet spiller det ingen rolle å du kan glemme det jeg sa er den derimot "skrå" (bittelitt høyere på en side)så må den monteres rikting da den hjelper til med å få stempelet ett kusehår tilbake når du slipper bremse pedalen Har jeg bommet ditt forige innlegg? Stempel pakningen er rund, akuratt som stempelet hmm.. skal få tatt litt bilder tror jeg! Kaikill: Skal jammen meg ut og undersøke det på engang! Dumt at jeg ikke har gjordt det de ørten gangene jeg har hatt av kalipperen! Gir tilbake svar så fort som mulig. Magnalf: Skal bli sjef.. må bare få rota meg til en rekvesitta som selger det. Kanskje jeg skal smøre dette på innsiden på sylinderveggene? OG til sist, hvor får jeg kjøpt nytt stempel pakning? Er det mulig i det hele tatt? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Du får nok kjøpt det på de fleste plasser som selger orginale og uorginale deler. Sjekk på biltema :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ja, det skal jeg få gjordt, hva heter pakninga egenlig? Vet dem hva jeg mener hvis jeg forklarer at det er kalippern min? Dem er ikke så kvalifisert i oslo liksom=p Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Er ikke verre en å ta med hele sjiten (kalliperen).. http://www.mekonomen.no/ http://catalog.meca.no./CarSelect.aspx Se om du finner reprasjons kitt. Har du sjekka bremsene bak ? wiren til brekka kan faktisk henge seg opp en plass. Finner du ikke ut av det så kan du ta turen innom NAF og få en bremse test. Da ser dem over hele bremsesystemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Har da undersøkt hva det koster for et sånt sett med pakinger til kalipperne 500kr. MEN jeg tok løs kalippern, prøvde og vri på navet, og fy fan tror du ikke den er fortsatt like treig, har dette noe med drivknutene? girkassa? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Skal få godt over drivknutene, se om de er punktert.. like greit og skifte girkasse olje i samme slengen da jeg er der inne, noe som anbefales? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 den står i fri? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 og med begge hjul over bakken, bare spör? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Klart den står i fri, og klart begge er over bakken:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Bare sjekka, det abdre hjulet går lett? Da har jeg mes´t trua på hjullager, noe lyd fra det når du sveiver? eller noen annen plass, kan jo selv fölgelig väre lager i kassa på utgående? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg