240ft Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 http://www.boost242.se/1-Design/Mats_boost_2005.htm Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Stas. Håper ikke at han skal bruke den forskjermen som er på de sisten bildene. Den var stygg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ble glad når jeg fikk lest hele siden... Gærne svensker! Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 huh, b230 med 16v og biturbo, gæærne svensker drunk Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 de der virka litt typ skvær gærne da =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Må være flinke folk. Artig å se slike bilder :D R-bremser foran og bak :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Får aldri sett meg lei på sånne prosjekttråder! Husker fra -01,da Mats kjørte 8v,vi var på vallåkra og midt på dagen på lørdag tok han bilen en tur ut på flystripa som ligger kloss inntil treffområdet...å fy faen å han brukte den bilen!!! Det er jævligste kjøringa jeg har sett noen gang,han holdt gassen i bånn hele tia,og det røk konstant av hjulhusa samtidig som motorn lå og banka i turtallssperra,han tømte på med gir opp og ned,kom på fullt på 4.gir og tuppan ned i 3.for å låse bakhjula så han fikk sladd fortsatt med gassen i bånn og inn med 4. mens motorn varva for fullt mens det velta røk ut fra bakhjula... Det hele varte i ca 4 minutter,for det var så lenge han hadde gummi igjen. Da begge bakhjula hadde eksplodert,kjørte han stille og rolig inn på treffområdet fulgt av vill jubel og applaus. Fy faen,jeg grøsser når jeg tenker på det... Trukke noen greier å gjenta den bedriften der!!! Som å gire NED når det går for fullt på høyste giret...hvem med sunn fornuft gjør vel det??? Motorn må ha varva 10-11 tusen når han tok den nedgiringa...er uansett det råeste kjøringa jeg har sett!!! :D :D :D :pimp :pimp jerkoff jerkoff yodude yodude Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Får aldri sett meg lei på sånne prosjekttråder!Husker fra -01,da Mats kjørte 8v,vi var på vallåkra og midt på dagen på lørdag tok han bilen en tur ut på flystripa som ligger kloss inntil treffområdet...å fy faen å han brukte den bilen!!! Det er jævligste kjøringa jeg har sett noen gang,han holdt gassen i bånn hele tia,og det røk konstant av hjulhusa samtidig som motorn lå og banka i turtallssperra,han tømte på med gir opp og ned,kom på fullt på 4.gir og tuppan ned i 3.for å låse bakhjula så han fikk sladd fortsatt med gassen i bånn og inn med 4. mens motorn varva for fullt mens det velta røk ut fra bakhjula... Det hele varte i ca 4 minutter,for det var så lenge han hadde gummi igjen. Da begge bakhjula hadde eksplodert,kjørte han stille og rolig inn på treffområdet fulgt av vill jubel og applaus. Fy faen,jeg grøsser når jeg tenker på det... Trukke noen greier å gjenta den bedriften der!!! Som å gire NED når det går for fullt på høyste giret...hvem med sunn fornuft gjør vel det??? Motorn må ha varva 10-11 tusen når han tok den nedgiringa...er uansett det råeste kjøringa jeg har sett!!! :D :D :D :pimp :pimp jerkoff jerkoff yodude yodude sinsykt..! Det bør være en film av det en plass????? (må ha det, bare må ha det!) :driving Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 heelt rått.. rett og slett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ligger noen timer og kroner i den der gitt :D :D :wave rått er det iallefall... gærne svensker... :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Får aldri sett meg lei på sånne prosjekttråder!Husker fra -01,da Mats kjørte 8v,vi var på vallåkra og midt på dagen på lørdag tok han bilen en tur ut på flystripa som ligger kloss inntil treffområdet...å fy faen å han brukte den bilen!!! Det er jævligste kjøringa jeg har sett noen gang,han holdt gassen i bånn hele tia,og det røk konstant av hjulhusa samtidig som motorn lå og banka i turtallssperra,han tømte på med gir opp og ned,kom på fullt på 4.gir og tuppan ned i 3.for å låse bakhjula så han fikk sladd fortsatt med gassen i bånn og inn med 4. mens motorn varva for fullt mens det velta røk ut fra bakhjula... Det hele varte i ca 4 minutter,for det var så lenge han hadde gummi igjen. Da begge bakhjula hadde eksplodert,kjørte han stille og rolig inn på treffområdet fulgt av vill jubel og applaus. Fy faen,jeg grøsser når jeg tenker på det... Trukke noen greier å gjenta den bedriften der!!! Som å gire NED når det går for fullt på høyste giret...hvem med sunn fornuft gjør vel det??? Motorn må ha varva 10-11 tusen når han tok den nedgiringa...er uansett det råeste kjøringa jeg har sett!!! :D :D :D :pimp :pimp jerkoff jerkoff yodude yodude heheh, det har jeg på film. Det var jeg som kjøpte den motoren av han ett par måneder etterpå. Har brukt den selv i 2 år, helt til det var en råde som knakk, resten var bøyde alle sammen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Legge ut den filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 noen som veit hva dim det er på de felga? som sitter på den kjerra der? heftig prosjekt da.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 det sitter 225/45/17.. er vel 8"bred felg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 det sitter 225/45/17.. er vel 8"bred felg.. var noe rundt der jeg tippa på ja ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg