Atley Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 er det kommet noen regler mot lange signaturer? min er blitt kortet ned siden igår..... mangler 4-5 linjer el.no?!?! Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Er ikke kommet noen nye regler nei.Disse reglene har vært her en stund. Signaturer:Hva er lov her: Standard skriftstørrelse Max 5 linjer Link til bilklubben man er med i. Biler man har hatt/har visdomsord o.l Hva er ikke lov: Reklame for bedrifter ( gjelder ikke godkjente firmaer ) Større eller mindre skrift en det som er standard Linker til salgssider Linker til andre sider som ikke omhander bil. Linker til andre forum som er nært likt Bilforumet, unntak av klubbforum Signaturen skal være venstrestilt. Admin vil slette deler av eller hele signaturen din ved brutt regel. Du vil IKKE bli informert om dette. Les reglene her: http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=2&cat=TEST Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 ahh... my bad Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 på noen poster er signaturen min borte, og på andre steder ikke. hva skjer?? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bilforumet.net CREW "My drinking team has a racing problem." -02 WRX Sti Prodrive -04 RMK 600 Vertical Edge -81 Prosjekt AT du har større signatur enn meg, mens jeg har 1 linje for mye.. ? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bilforumet.net CREW "My drinking team has a racing problem." -02 WRX Sti Prodrive -04 RMK 600 Vertical Edge -81 Prosjekt AT du har større signatur enn meg, mens jeg har 1 linje for mye.. ? Selve Bilforumet.net Crew kan ikke jeg gjøre noe med.Resten er min signatur. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 okok, er nok verre signaturer ute å går enn min ;I Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 men hvorfor er signaturen min synlig noen steder og andre ikke???????? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 men hvorfor er signaturen min synlig noen steder og andre ikke???????? ser den alltid jeg... :magic Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 samma her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Kanskje du har kommet borti Forskjellige valg Vis signaturen min...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 vet ikke hva som har skjedd jeg. nå ser ejg den jo hele tiden igjen osv Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 samma her! Kanskje du har kommet borti Forskjellige valg Vis signaturen min...? dere har jo ikke sign. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 dere har jo ikke sign. Øh... Hvem har fjernet signaturen min???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Øh... Hvem har fjernet signaturen min???? Den ligger på posten din over her, men ikke den siste. Rart! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg