Z-DoGG Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 dette er en film der en gjeng gærnigner cruiser igjenom bjørkelangen MÅ åpnes i quicktime... Her er filmen Siter The Rat-Mobile: Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hoho, gærninger :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Linken fungerer ikke lengre. Skulle gjerne sett denne ... Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Linken fungerer ikke lengre. Skulle gjerne sett denne ... Men så er jo dette en små gammal tråd nå.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Er ikke akkurat den grommeste filmen... Bare kødd egentlig. Men skal si ifra til han som har filmen at han skal legga den ut igjen jeg Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Flott. Jeg kommer nemlig fra Bjørkelangen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Heteru fornoe da? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Heteru fornoe da? Han heter buskmann *måtte bare;D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-DoGG Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 jeg tror buskmann er snuten! bjørkelangsnut er hissige har jeg hørt... har desverre mistet HK drifters filmen... man får visst bare nøye seg med minnene... birthday Siter The Rat-Mobile: Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Tror ikke navnet mitt er så nøye. Jeg flytta for 6 år siden. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 SNUUUTEN *pekepå* Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Snut er ut.. :fingers: Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg