113deluxe Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Dette er WAY over budget for hva jeg har tenkt å legge i dette. Det eneste jeg er ute etter er jo litt ekstra bass som ikke org høyttalerene kan levere. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Isåfall kan jeg anbefale en HELIX Dark Blue 2 til å drive en Helix Deep Blue 12" ferdig i kasse til 1490,- Samlet pris skulle jeg tro blir ca 3300 ferdig levert fra en av forhandlerne du finner hos iceaudio. Ellers får du sjekke bruktmarkedet :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har en Pioneer aktiv sub i saaben. Modell 205 et eller annet. Det er vel en 8" bass i båndpasskasse tror jeg. Den spiller bra, og fyller lydbildet. Men skikkelig punch har den ikke, og er du kravstor holder den ikke. Men den er mer en nok for de som vil ha litt bass i bilen. Selv bygger jeg en 12" ned i gulvet nå, så da blir det enten begge deler, eller kun 12" bassen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg