Gå til innhold

Tess' Black Beauty

Ranger emnet

Amitraxx

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil:) hva med en emblemfri grill ? :)

å ja hva faaan erre med jenter å bamser å slikt i bilene ja, heaheh..

så prøver rem jaggu å lure no bamse greier over i våres biler å... :P

Har liggende ny grill, men ikke lista som skal være under.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ja, da kom skrekken min da, skulle hjem etter butikken,, kom rundt en sving, der sto biltilsynet. å jeg måtte jo selvfølgelig bli stoppa.

ble stoppa ang. dekk, felg, og senk. så da er det vel bare å vise den da, så begynte de for all del å pirke på att jeg hadde golf 4 lykter, det kan du bare drite i sa jeg til hu dama som sto der, å tok mangel lappen min å reiste. De kan jo ikke jobben sin for fem flate øre da. hvorfor skal di pirke på felger å dekk så lenge jeg holder meg laaaaaangt innenfor det som er lovelig. skulle da tro de skulle kunne databoka de da, men neida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående dekk, så har vel du samma dim som meg mener jeg å huske fra Hamar, så den delen er ikke noe å bekymre seg for. :)

Senk er vel godkjenningspapirer viktig, i tillegg til hjulstilling og eventuell lastkjennende ventil.

Så lenge lyktene er E-merka skal det vel ikke være noe stress, om dem ikke begynner å pirke på at det er to parklys i hver lykt (noen har slitt litt med det, men aner ikke hva reglene sier om det)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider