Marvil Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jo, men orka ikke. Fyren var i dårlig nok humør etter at jeg sa at det var lovlig og at jeg ikke gadd å bytte over. Så til slutt bytta jeg over og kjørte ut, men bytta tilbake igjen :D Hehe, var nok kanskje den beste, og minst arbeidssomme, løsningen det, ja.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 har fått en syk tanke nå, å sette golfen til vurderes til salgs, for å se evt bud å slik, bruke bildene som housey tok av den så, hehhehe, men det var som han sa til meg, selger du bilen din er det en del av deg som blir ødelagt, å det tviler eg ikke på faktisk, men artig å sett evt hvor mye jeg kunne ha fått igjen for den nei fy f ålltså, disse tankene må jeg bare få bort på en måte, jeg begynner å gråte er det noen andre som stikker av med babyen min. Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Det er nok bedre og sette en pris, eller høyt, og evt gå nedover i pris. Gi Bud annonser er det mange som gir f i.. siden dem ikke aner hvor dem skal starte :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Nå skjer det ting på Golfen om dagen... :) Tess oppdaterer sikkert etter hvert ;) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Nais! Men syns de speila ødela mye! Ellers så det bra ut:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 faen, du har de lysa som blender værst her i byen! realt helvete å møte på deg! :P hehe Men pen bil! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Det har skjedd mye siden bilen først kom på veien igjen. (selv om eieren aldri blir fornøyd :P ) Skal liste opp det jeg kommer på i skrivende stund av forandringer siste året! *Bilen er hellakkert i svart perlemor fra Ford Focus *Xenon-kit *Ny VR6-leppe *Golf 4-look frontlykter *Klare spredere og blinklys *Klare røde og hvite baklykter *17" sommerfelger som jeg ikke husker navn på i black chrome design *Vinge med bremselys *Nye senkefjærer (J&W?) 60mm foran/40mm bak. *Bilstein B6 Sport kortere dempere *Ny frontrute med stripe *M3-speil krom, elektriske *Konisk/åpent luftfilter *Starter *Skiftet forstillingsdeler som bærekuler og ytre endeledd samt justert forstilling så klart, skiftet bremseklosser, regreimsats etc. typiske slitedeler da.. egentlig ingen vits å nevne en gang :P *Godkjent senkesett i vognkort *Godkjent felger i vognkort (Skriver inn mer siden om jeg kommer på noe) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 hehee, blender ikke så mye da, greit med gode lys vettu;) Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 pen bil, men som sagt de speila der ødela endel, menmne:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehee, blender ikke så mye da, greit med gode lys vettu;) ' nei blender ikke du.. :web tørker tårer hver gang jeg møter på deg jo! hehe :>D xenon er digg, men et helvete å møte på ettermonterte i reflektorer :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe, du må ikke tru att jeg tar bort lysa for den grunnen, hehe Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Hva er dimensjon på dekk/felg? Sliter litt med klaring inn til demperskålen bak på min.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 hehe, du må ikke tru att jeg tar bort lysa for den grunnen, hehe hehe neida, skal bare ta igjen jeg :D angry2 Sku hatt xenon tusinger på kangoon :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg