golf_jinta Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja, vært stille på denne tråden her lenge ser jeg, ikke skjedd så mye eller. kjøpt ny motor, men ikke satt den inn enda, samme møkka som sitter der, men som har gått mye mindre, satser på att den som sitter der holder til våren. ny grill ha eller ikke kommet på, men noen her som har no problem med att bilen lever sitt eget liv når det regner ute osv , rått i været, plutselig så dabber den av, så kommer den som kanon, sikkelig ubehagelig når du driver å kjøre i tettbebygd strøk/by osv Det ble detsverre slutt mellom meg og fotografen min nyttårsaften så no bilder kommer det nok ikke på lenge. Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Var innbrudd i denne bilen i kveld utenfor Strandtorget kjøpesenter på Lillehammer. Frekt! "Sikkert ingen som så noe..." Det er blitt stjålet diverse ting. Tingene jeg husker i farta er Kenwood cd/mp3/wma-spiller (som bilde på første siden) og Dior solbriller med styrke. Tips mottas med takk og vil bli forholdt anonymt om vedkommende ønsker det. Send e-post amitraxx@hotmail.com Tips som fører frem betyr fjær i hatten.. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 kjipe greier :\, har sett bilen din har stått uttafor strandtorget mange ganger, meget pen bil :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg