golf_jinta Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hehe. ikke sant:) Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 jeg vet ikke selv hva som kommer, neste blir vinge i hvertfall. Bra potensiale den bilen der :) :) moelv?! hmm.,. da kjenner du hu katrine med gamle golfen min da kanskje? :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hehe, ja kjenner hu ganske godt ja, hu er så fornøyd så hehhe, du er vel fornøyd med att du solgte den, er ikke helt god har jeg hørt. Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hehe, ja kjenner hu ganske godt ja, hu er så fornøyd så hehhe, du er vel fornøyd med att du solgte den, er ikke helt god har jeg hørt. Hysj!! Hehehe! Joda, kompresjon er en fin ting ;) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hehe, ja kjenner hu ganske godt ja, hu er så fornøyd så hehhe, du er vel fornøyd med att du solgte den, er ikke helt god har jeg hørt. hehe er fornøyd med at jeg solgte den ja, for da fikk jeg meg bilen jeg sikla på :) er mye folk som sier mye rart om bilene jeg har og har hatt pga at det er meg som har hatt den.. hehe var litt små fiks på den, men ikke no alvorlig som jeg visste om når jeg solgte den, hva som er gjort i ettertid vet ikke jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tror ikke det er gjort no med den siden jeg. ikke som jeg kan se, men så stirre jeg eller ikke så mye på den.:) Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 tror ikke det er gjort no med den siden jeg. ikke som jeg kan se, men så stirre jeg eller ikke så mye på den.:) eneste jeg vet om er frontleppa som jeg knørva i huet på en grevling har hu fått på att, og deretter knørva igjen.. hehe.. men men.. nok om det :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 eneste jeg vet om er frontleppa som jeg knørva i huet på en grevling har hu fått på att, og deretter knørva igjen.. hehe.. men men.. nok om det :) Ingen fare. Kompresjonstesten ble kjørt på bilen selv før du kjøpte den :) hehe. Mens den var i Moelv første gang :) hehe Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Ingen fare. Kompresjonstesten ble kjørt på bilen selv før du kjøpte den :) hehe. Mens den var i Moelv første gang :) hehe det vil si? hehe bilen var helt fin når jeg hadde den da.. Vet ikke hva raymond har gjort på den hehe.. grunnen til at jeg solgte den var ei syk forsikring på 14 000 i året på delkasko.. :S Aldri mer GTI på meg.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 skulle vel egentlig ha GTI jeg å men, pappa har det så skulle vel ta hans, men ville ikke det jeg, så da ble det ny;) Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
{bct}=TOY= Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hvis du skal ha golf 4 lykter så har jeg et par du kan få billig. Bare send en pm, hvis du er interessert! Siter _____________________________________________ 99' Passat 1,8T 98' Golf 3 cab (solgt) 86' Jetta (r.i.p.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_jinta Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hmm. oki:) mest lyst på angel eys lissom. bilen få være slik den er så lenge. hehe, så får vi se til våren eller noe. Siter -Tess Mitt Golf-prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92531 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 det vil si? hehe bilen var helt fin når jeg hadde den da.. Vet ikke hva raymond har gjort på den hehe.. grunnen til at jeg solgte den var ei syk forsikring på 14 000 i året på delkasko.. :S Aldri mer GTI på meg.. hehe Det er sjukt. Golf er dyr å forsikre. Men et tips om du liker de bilene godt er f.eks. Vento VR6. Sjekka delkasko i gjensidige på det på meg selv (21 år). 8500,- å det er bare tusen kroner mer enn hva TDK'n min ville kostet på meg selv :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Dette ser meget bra ut,stå på og ikke hør på hva alle andre har å si om styling og slikt. Uansett er det en eller flere der ute som hater eller elsker det du har gjort/gjør med bilen din. Men som en sier her hver forsiktig med "vinge" på den bilen,sjeldent noe som passer bra der. Lykke til med bygginga og slikt. skulle du ha noe du lure på så kan du alltids spørre meg. hilsen tidligere golf 3 "pearl dream" eier... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 det vil si? hehe Vet ikke hva raymond har gjort på den hehe.. Hva mener du med dette mister?? er det meg det er snakk om her eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg