Gå til innhold

Tess' Black Beauty

Ranger emnet

Amitraxx

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja kjenner hu ganske godt ja, hu er så fornøyd så hehhe, du er vel fornøyd med att du solgte den, er ikke helt god har jeg hørt.

hehe

er fornøyd med at jeg solgte den ja, for da fikk jeg meg bilen jeg sikla på :)

er mye folk som sier mye rart om bilene jeg har og har hatt pga at det er meg som har hatt den.. hehe

var litt små fiks på den, men ikke no alvorlig som jeg visste om når jeg solgte den, hva som er gjort i ettertid vet ikke jeg :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er gjort no med den siden jeg. ikke som jeg kan se, men så stirre jeg eller ikke så mye på den.:)

eneste jeg vet om er frontleppa som jeg knørva i huet på en grevling har hu fått på att, og deretter knørva igjen.. hehe..

men men.. nok om det :)

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg vet om er frontleppa som jeg knørva i huet på en grevling har hu fått på att, og deretter knørva igjen.. hehe..

men men.. nok om det :)

Ingen fare. Kompresjonstesten ble kjørt på bilen selv før du kjøpte den :) hehe. Mens den var i Moelv første gang :) hehe

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare. Kompresjonstesten ble kjørt på bilen selv før du kjøpte den :) hehe. Mens den var i Moelv første gang :) hehe

det vil si? hehe

bilen var helt fin når jeg hadde den da..

Vet ikke hva raymond har gjort på den hehe..

grunnen til at jeg solgte den var ei syk forsikring på 14 000 i året på delkasko.. :S

Aldri mer GTI på meg.. hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil si? hehe

bilen var helt fin når jeg hadde den da..

Vet ikke hva raymond har gjort på den hehe..

grunnen til at jeg solgte den var ei syk forsikring på 14 000 i året på delkasko.. :S

Aldri mer GTI på meg.. hehe

Det er sjukt. Golf er dyr å forsikre. Men et tips om du liker de bilene godt er f.eks. Vento VR6. Sjekka delkasko i gjensidige på det på meg selv (21 år). 8500,- å det er bare tusen kroner mer enn hva TDK'n min ville kostet på meg selv :)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dette ser meget bra ut,stå på og ikke hør på hva alle andre har å si om styling og slikt. Uansett er det en eller flere der ute som hater eller elsker det du har gjort/gjør med bilen din.

Men som en sier her hver forsiktig med "vinge" på den bilen,sjeldent noe som passer bra der.

Lykke til med bygginga og slikt. skulle du ha noe du lure på så kan du alltids spørre meg.

hilsen tidligere golf 3 "pearl dream" eier... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider