Gå til innhold

Tess' Black Beauty

Ranger emnet

Amitraxx

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Noen ferske bilder da... Ikke HELT ren bil, men det får gå ;)

Nye frontlykter (Golf 4), nye tåke- og blinklys (klarglass), sommerfelger 17" "black-chrome"-look (husker ikke navn - hemmelig ;) ). Forøvrig også den nye VR6-leppa :) Hekkskjørt, sideskjørt og grill kommer vel snart på da det ligger hjemme å venter :)

020.jpg

021.jpg

022.jpg

023.jpg

Den stolte eier...

024.jpg

...som forøvrig er russ i år!

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf 4 lyktene har en clean look egentlig, å det er bra siden det kommer mer styling, slik at den ikke blir seende overlesset ut med styling :)

Nå vil jeg ikke påstå at en bil med full styling er så clean at det gjør noe, men styr unna badlooklist og prøv å gjør noe som ikke alle andre har gjort så blir det bra! Pen bil:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ikke påstå at en bil med full styling er så clean at det gjør noe, men styr unna badlooklist og prøv å gjør noe som ikke alle andre har gjort så blir det bra! Pen bil:)

Det som er poenget ;) at styling ikke får bilen til å se clean ut, derfor passer golf 4 lykter bra hvis man ikke vil ha den til å se ut som selveste stylinghelvete :)

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, jeg lover det ikke skal bli så stille på denne tråden nå fremover, har alt liggenes av styling å slik nå, så kommer på bare jeg får sendt det inn til lakkering, det blir ikke no overdreven styling heller, så hvis jeg får råd blir det color consept på meg. har ønsket meg det lenge. da blir det svart for dem som lurer på det, så har jeg veldig lyst på å bytte motor, men det blir nok ikke med det første

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, jeg lover det ikke skal bli så stille på denne tråden nå fremover, har alt liggenes av styling å slik nå, så kommer på bare jeg får sendt det inn til lakkering, det blir ikke no overdreven styling heller, så hvis jeg får råd blir det color consept på meg. har ønsket meg det lenge. da blir det svart for dem som lurer på det, så har jeg veldig lyst på å bytte motor, men det blir nok ikke med det første

Jeg kan ikke bytte motor mens bilen er i gang.... :P

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider