Gå til innhold

Sivile politibiler

Ranger emnet

roadster

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:o

Bare å gi opp karer...

Heromkring bruker dei nye biler kvar gang dei er ute å jakter. Biler til slekt, famile og venner. Tror dei har skjønt at me følger med... :rolleyes:

Så derfor så er løyningen enkel.

'Floor It!!!' Dei klarer aldri å henge på... onfiredevi

Helsing:

Odd -> Godt gjemt i eit skogholt nær deg. hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mai måtte jeg en snar tur til Oslo fra tønsberg. Hadde 2 passasjerer med på turen.. Spant ut fra tønsberg mot oslo...

På nye 2 felten på E-18 i 100 sonen gir jeg flatt i golfen(1.3liter 90 modell). Nåla stopper på ca 170... ligger på bånn gass en god stund.. før en av de som sitter på ber meg slakke av på gassen siden det ligger 3 biler i høyere felt noen hundre meter foran. Jeg bremser ned til 120 ca.. bilene foran holder ca 120.. så blinker jeg ut til venstre å gir flatt (ikke voldsomme G-krefter)... ligger nok i 130 når jeg har kjørt forbi alle 3 bilene.. passasjeren ved min side hyler "SIVIL!" og jeg blinker av på neste avkjøring.. tenkte at dette må jeg skjekke ut.. kjører ut på veien igjen.. og tar han nok engang igjen...

Dette var en volvo s60 awd i (står slik bakpå) i sort farge.. minste motor er på 140hk og neste på 180 deretter 200hk helt opp til T5 på 250hk(tror det er noe slikt)

Så var visst ikke no sinke den heller.. mulig den kjører mellom holmestrand/drammen på E-18 hele dagen...

Men dette var i mai i år.. så aner ikke nå

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider