Gå til innhold

vinduheis

Ok`n

Anbefalte innlegg

var ute å seig litt igår,og oppdaga vinduet var litt "seigt"...det gikk så seint opp og raskt ned...til slutte måtte da ha dyttehjelp for å komme opp!!er da det montoren som er deffekt eller har noen noen erfaring?

Mvh Ok`n

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det samme skjer til meg også, men kun når det er kaldt eller fuktig ute, i fint varmt vær skjer det aldri..så været har i allefall en innvirkningsfaktor..uannsett hvis vinduet går treigt opp og motoren drar tungt bør man vel være litt forsiktig så den ikke "brenner opp"..

Ok,så da er det ingenting som er øydelagt eller deffekt da?bare kulden som gjere det?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke påberope noen som helst expertise, men har du f.eks opplevd dette om sommeren..? Jeg har ikke det hvis det ikke har vært spesielt vått..

Til meg er det også sånn att når hele bilen blir sjikkelig varm, når det er kaldt ute, så går vindusheisen som den skal, og tregt som du beskriver når bilen er helt kald..

Har aldri opplevd att jeg ikke får vinduet helt opp, men delvis går det veeeeldig tregt, problemet på min er helt identisk med det som du skriver i første innlegg, veldig raskt ned, veeeeldig treigt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det på min også, på førersiden. Jeg har ikke elektriske, men er ekstremt tungt å sveive opp til tider..

Når det er vått og fuktigt, glir det som det skal..Smurte skinnene da jeg hadde rutene ute, pga soting, men til ingen nytte..Tror det kan ha noe med pakningene å gjøre, siden rutene glir så lett når det blir fukt på de...

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider