Gå til innhold

min 740 turbo

Ranger emnet

bj0nn

Anbefalte innlegg

utrolig fete felger på den! :D er en slik bil jeg kunne tenke meg, men med en liiiten dråpe styling i tillegg^^

leser i signaturen din at det er en liten kraft-klump det der? 200 gamp gjør at bilen flytter på seg?

hehe, ja ligger å leter etter noe add-on styling. det er max styling etter min mening.. jo går bra den, men litt kjedlig med automat da.. men får se om jeg ikke bygger om, eller selger den og kjøper noe med manuell.. først må jeg få lappen da :P

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bil :) kjedelig med rust, jeg har samme felga i 15", ET20.

hvite blink rundt så er den peeen :)

God Helg

Mvh Erik

ja rusta kan brenne, men snakka med onkelen min i går og det var ikke noe problem å sveise. Hvite blink ja, mener du da også bake? har mest trua på helrøde baklykter jeg.. eller hva mener folket?

3" JT ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem var du i konfimasjon til da? kansje jeg kjenner han\ho :P nei kan ikke tro jeg har sett den, må si i fra neste gang da så jeg får se bilen din :D

Var i konfirmasjon til ene fetteren min. Er av disse Standalene i Bakkevegen. bl.a han med Hilux(Kjell Martin). Kan jo hende du vet hvem de er. Skal legge inn noen bilder av gamle 745 som jeg hadde da, den er desverre spiker nå ,men skal opp i februar ,så da kan du få kikke på 940'en:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i konfirmasjon til ene fetteren min. Er av disse Standalene i Bakkevegen. bl.a han med Hilux(Kjell Martin). Kan jo hende du vet hvem de er. Skal legge inn noen bilder av gamle 745 som jeg hadde da, den er desverre spiker nå ,men skal opp i februar ,så da kan du få kikke på 940'en:p

ja han som kræsja den nå for litt siden? hehe.. ja få se et bilde så har jeg kansje sett deg.. ja må få ta en titt på 940`en.. så kan du få se 740`n :P

3" JT ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får hvite blink bak snart, venter på pakke fra sverige :)

så får du se åssen det ser ut.

Mvh Erik

ja valget står mellom hvite blink, eller å lakke alt rødt.. så må se hvordan det ser ut med deg først :D

3" JT ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider