Kimern Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Endelig kom det jeg hadde gruet meg til lenge.. Jeg klarte seff å kræsje.. slik som alle som regel gjør engang i livet.. Hadde akkurat tenkt til å kjøpe felger, senkesettet var akkurat handlet inn, så måtte dette helvete komme.. Første dagen med snø og ikke mye erfaring på vinterføre.. kjørte forsiktig i en liten slakk nedoverbakke, veien gikk mot venstre og bilen rett fram, rett inn i Fjellvegen.. kjørte ikke fortere en 20km/t, men skadet ble stor fordet.. Ødelagt forskjermen, frontfangeren, hoved & blink & grøftelys på høyre siden.. uff.. Sure greier. skal prøve å få lagt ut bilde en dag, men vet ikke helt hvordan det funker.. :fire: åhhhhh Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 det er kjipt når det skjer, men du lærer i allefalL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Joda.. det eneste og lære er egentlig at det blir jævlig glatt.. for kjørte ikke fort i forhold til føre... hehe :thumb Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg