alcapaal Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 happyhappy synd den ikke rulla i snute bilen he he hehe. tengte på d samme :P Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Det kunne blitt dyrt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 En kamerat av meg som er 17 år, kjører WR 400 på svarte skilt som er malt kvite... Så ble han stoppa av politiet, da med en sykkel uten skilt eller med lappen på denne sykkelen. De tok alkotest, og lurte på om han hadde "lappen" "Jadda, her!" så dro han fram MOPED lappen. Dette er en små diger 4-takts sykkel som det står WR 400 på... "Det ser bra ut, kjør forsiktig da!" sier de før de drar sin veg... Snakk om flaks... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 En kamerat av meg som er 17 år, kjører WR 400 på svarte skilt som er malt kvite... Så ble han stoppa av politiet, da med en sykkel uten skilt eller med lappen på denne sykkelen. De tok alkotest, og lurte på om han hadde "lappen""Jadda, her!" så dro han fram MOPED lappen. Dette er en små diger 4-takts sykkel som det står WR 400 på... "Det ser bra ut, kjør forsiktig da!" sier de før de drar sin veg... Snakk om flaks... uvitenhet kan det vel og kalles?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 I fjor sommer, Kjørte forbi en drøss mondeor på grusveien her hjemme etter jobb. Fra jeg gikk ut av bilen til jeg kom inn døra hadde jeg sagt undskyld 30 ganger tror jeg. Politiet i østfold hadde noe slags møte hos oss :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Moped er 50ccm... ALLE politi folk veit det... Her står det WR 400 bakpå... Og den bråker ikke reint lite... Høres kanskje bitte litt kvassere ut en en Monkey Bike, som igjen er eneste 4-takts mopeden jeg veit om... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Sekkert ei sluggepurk Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Jeg ble stoppet i teknisk kontroll. Pol10: Senka denna?(frekk tone på snuten) Jeg: Jepp, godkjent i vognkortet hvis du ser nederst der. Pol10: øhh, ja det er det visst. (står 40mm i vognkortet men er senket 70mm) Men du har jo piggdekk foran og piggfritt bak. Det er ikke lov vettu. Jeg: Nei det vet jeg men punkterte det ene bakhjulet i stad og venter på at dekksjappa skel fikse dekket mitt. Så i mens satt jeg på piggfrie bak. Tenkte jo det var best og ha like hjul på hver aksel. (prøver å se overbevisende ut) Pol10: Ja det hørtes fornuftig ut. Du får legge om igjen så fort som mulig da. Jeg: Ja da, den er grei. Rulla videre og fortsatte og sladde som før med de slitte piggfrie dekka. Men får vel legge om. Går vel ikke like bra om jeg blir stoppa igjen. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Får da komme med en historie til Soberg her på forumet: Han kjørte ned en gate i 50 kmt i 30 sonen med pappas 528..da han var på tur ut på hovedveien sto det en svarkledd mann med laser. Han stoppet Soberg og sa til han at han kjørte ALT får fort. "Men du skal slippe boten, kjøp deg heller en vinge til bilen.." Eller feks: E DU MEDLEM I DEN HÆR BANANGJENGEN SOM DRIV Å PROVOSER OG KJØR I FRA POLITIET PÅ SALTFJELLET?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Vi kjørte et par biler inn mot Stavanger, da vi så en Ford Mondeo på motorveien, 1 av bilene kjørte frem og så om det var politi, da di ikke så verken uniform eller blålys så peiste di på, og så begynnte vi og gasse, tok god fart og passerte mondeoen i 170-180, det vi ikke viste var at det var sivil snuten og han sette på blå lysa og kom etter oss, i det vi passerte 200 og begynnte og bremse igjen så vi blålysa komme bak oss, faen tenkte vi og svingte inn til nærmeste avkjørsel som var det med sykehuset for di som vet hvor det er. Etter et par minutter så fikk vi en sms: "BREMS, snuten er etter dere!" politi: Gikk litt fort der eller hva ? Vi: Neida, 5-10 over grensa ? politi: vi prøver igjen, gikk litt fort der eller hva ? Vi: neida, max 10 over :kiss Han hadde ikke fått gyldig måling på oss siden vi begynnte og bremse. Kameraten min fikk beholde lappen men fikk seg ei gooood bot! PS! Var ingen biler på veien untatt oss og Mondeoen. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Vi kjørte et par biler inn mot Stavanger, da vi så en Ford Mondeo på motorveien, 1 av bilene kjørte frem og så om det var politi, da di ikke så verken uniform eller blålys så peiste di på, og så begynnte vi og gasse, tok god fart og passerte mondeoen i 170-180, det vi ikke viste var at det var sivil snuten og han sette på blå lysa og kom etter oss, i det vi passerte 200 og begynnte og bremse igjen så vi blålysa komme bak oss, faen tenkte vi og svingte inn til nærmeste avkjørsel som var det med sykehuset for di som vet hvor det er. Etter et par minutter så fikk vi en sms: "BREMS, snuten er etter dere!" politi: Gikk litt fort der eller hva ? Vi: Neida, 5-10 over grensa ? politi: vi prøver igjen, gikk litt fort der eller hva ? Vi: neida, max 10 over :kiss Han hadde ikke fått gyldig måling på oss siden vi begynnte og bremse. Kameraten min fikk beholde lappen men fikk seg ei gooood bot! PS! Var ingen biler på veien untatt oss og Mondeoen. haha. sikkert provoserende får purken som VISTE at dere hadde kjørt alt får fort :P hehe Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 I høst var jeg på veg fra oslo og hjem til kongsvinger. Det var ingen biler i feltet ut fra oslo, men en del møtende trafikk. Jeg tenkte at jeg skulle se hvor fort denne a3'n gikk så i nedoverbakken forbi olavsgård stod nåla på 220. Når jeg svingte av på kløfta, så stod en politibil på tvers i rundkjøringen. De satte på lysene når jeg kom opp bakken forbi shell. Politi: Vognkort og førekort. Politi: Faen! Du kjørte som et svin inn til oslo, og du kjørte faen i meg som et svin ut igjen også! Jeg: lå vel kanskje 10 kmt over noen steder ja, beklager. Politi: Du roer ned kjøringen hjemover. Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 var morgen kontroll på vei til jobben her om dagen, der jeg vanligvis passerer klokka 6.45 var nå klokka 7.45 - 8.00 og det hadde falt snø.... NY SNØ gutter.... så jeg gassa litt da, vanligvis i denne 50 sonen holder jeg 60-70 - 90, fint å gasse der, MEN denne dagen kjørte jeg nok pent, ca 60-65. kom opp på en liten bakketopp, og bilen foran bremser, jeg bremser og jeg ser en snut vinke inn bilen foran... Da var det fullt på bussholdeplassen! hehe, salige maria, da var jeg fornøyd... det var deili.. Kjørte også i en 70 sone her i rokke, i 120, så står snuten ved veien i ett kryss og måler, jeg fikk bremsa til 100, men fortsetter å gi 100, dro av veien på første "avkjøring" snudde bilen, og kjørte mot snuten igjenn, på denne måten fikk de ikke stoppa meg gett - de så bare forfjamset ut.. :) 50m lengre framme på veien sto de å vinka folk inn. hehe... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 22 april 2005 (min 19. årsdag), på kvelden... er ute å kjører litt rundt omkring, med en slektning i passasjersetet, da han sier "så du kæm som sto dær oppe ?" jeg: nei.. kæm??.. han: Purken!.. Æ: fan altså, æ klare ikkje di folkan dær, så jeg snur ikke på den vanlige plassen, men kjører overgata i stedet.. MEN der er d noe rart.. plutselig blir 30 m av veien gangfelt!!! sånn helt uten grunn (men ALLE kjører der)... å purken så at jeg kjørte der så han kom etter meg med blålys og blinkende lys!! svingte inn på p-plassen til ungd.skola, ok tenker, "Fan nu går alt tel hælvette!" skal sies at bilen er begjert avskilta (skulle da vært eu godkjent for 6 mnd siden) + at baklysa var køle svarte.... Politi: Nei God Kveld! har du noen formening om hvofor jeg stoppet deg ?? Meg: nei, men jeg føler det på meg at jeg får vite det nå (hadde hørt den en plass før.. syns den passa godt der ;) ) Politi: la meg få se vognkort og førerkort Politi: er du klar over at du har kjørt på et gangfelt ??!?!?!?! detta blir 4200,- i bot! sur som faen! meg: gangfelt?? altså det er 30 meter av veine som plutselig blir et gangfelt! politi: ja om du visste det, så hvorfor kjørte du der??? meg: fordi jeg skulle hente han (pekte på han ved siden av),(skulle jo ikke hente han ;) ) og han var i huset som er i mellom de 30 meterne, så jeg MÅTTE dit!! og det er jo *****isk at det er 30 m med gangfelt der åsså! di som or i huset kjører jo ulovlig hver gabng de kjører ut av sin egen utkjørsel!! (jeg er MEGET frustrert.. og nervøs) politi: ja, sant nok det... men IKKE kjør der igjen!! meg: jada greit det (meger sur tone mellom oss nå :P) SÅ prøver han å t ameg for bruk av spredere, noe jeg ikke hadde på..!! så ser han på førerkortet 1 siste gang.. så smiler han litt å sier: Jaja, jeg skal ikke ødelegge bursdagen din!! :pray , men kjør nå ikke der igjen, og ikke finn slike ting som han pasasjeren din (hadde mista lappen for litt fyllekjøring).. så begynte han å le og sa: ha en fin kveld videre!! syns jeg hadde griseflaks der (han var alene i bilen (så ikke jeg det) så han kunne vel ikke gi bot uansett... er bare pissglad for at han ikke sjekka skilta mine!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Må legge til en ting til:) Men dere må love å ikke si det til noen:) Var på vei fra stavern til Larvik og kom i ca 120-130km/t da jeg ser politiet! #""&%&%( tenker jeg og ser på spido. Men han med lasern står bare å klør seg i hode når jeg kjører forbi. Er 60 der så hadde vel puls på 200+ tenker jeg men INGEN vinker meg inn der politiet sto. Følte meg velsignet av oven når jeg kjørte videre til Larvik og hentet 2 venniner av meg. Men når jeg kjørte tilbake.( ja jeg kunne kjørt gjennom skogen men så lur ver jeg ikke) Ble jeg vinket inn!¤%#%/&%æ! JASSÅ DETTE GIKK LITT FORT (er faren til X'en). Nei sa jeg jeg kjørte fartsgrensen jeg (stort glis) JA NÅ JA MEN IKKE NÅR DU KOM I STA! Hadde vel ikke mere en par og 70 svarer jeg forsiktig. NÅ VI MÅLTE DEG DA I OVER 120! Svarte han. OGSÅ KJØRTE DU VEL UTEN SIKKERHETSBELTE! Ikke FA** svarte jeg for jeg bruker ALLTID belte! JA DU FÅR RIVE AV DENNA SOLSTRIPA DA (som dekka halve frontruta) SÅ GLEMMER VI RESTEN? Helt greit svarte jeg da bilen hadde sota ruter rundt om og de hadde målt meg i dobbel grense egentlig med 7-8 vitner. Mulig noen her mener jeg burde nektet men jeg viste ikke om de hadde slettet målingen og i og med at jeg hadde sotede ruter rundt om og ikke helt lovelig eksos og trim på bilen betalte jeg boten meg god sammvitighet. Kunne jo egentlig sittet inne en stund meg over dobbel fartsgrense. Og hvis det er mye skriveleifer må jeg bare si unskyld jeg er full! Retter det i morra:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg