Kebab gud Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 så du kjører bil som 17åring ... men blir ikke tatt i kontroller? gartulerer .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 så du kjører bil som 17åring ... men blir ikke tatt i kontroller? gartulerer .. Hehe..!! øvelseskjøring med sovende ledsager,da går det fort wettø. Hadde ikke tenkt å stoppe heller,men fant ut i ettertid at det hadde vert rimelig tåpelig for en 17åring å prøve å kjøre fra politiet. Ledasgere(mamma) våknet ikke før jeg vekket henne,og hun skjønte jo ingen ting når vi stod der omringet av politi. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 men du skrev jo at hu ba deg svinge inn .. så hu ba deg svinge inn etter at du stoppet og hu fant seg omringet av snuter? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 men du skrev jo at hu ba deg svinge inn ..så hu ba deg svinge inn etter at du stoppet og hu fant seg omringet av snuter? du har så mange gull korn du :bump Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 kjørte en BMW 730i på vei til jobb, det var glatt ute. kjørte ganke fort, og svingte av til særp med snuten etter meg. så kom blålysa på!! jeg så en busslomme og svingte ganske brått inn der og sto på bremsene!! snutebilen kjørte rett inn i hengerfestet :) hehe.. de sa svært lite, det ble bare skriving av skademelding.. hehe.. husker at jeg nevnte noe om å ligge for nerme bak bilen foran... Der har vi dagens! Gud jeg ler ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ble stoppa med trimma moped. snuten ble fant ingenting og ble frustrert og leita derfor etter noe annet å klage på! her er det han sa: "hvorfor fungerer ikke ryggelyset ditt"??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Var en gang det var kontroll på en bakketopp like ved der jeg bor. Pleier å dra litt fart i fra bunnen av bakken og la motstanden bremse den. Kom på toppen å så bilen heldigvis hadde jeg gått ifra 65-52/53 (50 sone) så da slapp jeg heldivis unna. Hadde ak starta kontrollen ellers ville jeg ha viti om den fort som F. På tilbakeveien så jeg onkel satt bak et tre. Da kjørte jeg med full bil forbi i 10-15 km/t med alle vinduene nede og alle vinka blidt til onkel. Han bare rista på hodet Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 men du skrev jo at hu ba deg svinge inn ..så hu ba deg svinge inn etter at du stoppet og hu fant seg omringet av snuter? haha... no muffins her :crazysant Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Var det når dette skjedde ja,skjedde i fjor dette. var ikkje du 16 da???? veldig mykje muffins her yummy . jobber du i bakeri?? yummy :bump :bump Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 vi var kjente for mye tull og trimma mopeder, hadde eget verksted med kommunen(hadde besøk av tveita gjengen faktigst) men lærerne hjalp jo å trimme og annet.. men jeg kjørte jo uten skilter og(hadde to camino, og en x) så dette var caminoen.. stakk jo ofte ,men de gjorde aldri noe.. men stod stille nå og ene poltimannen hadde sneket seg rundt og ja ja geir.. vi skal sjekke mopeder og skilt i dag.. å sier jeg(rakk å ta den på sykling,en knapp bak)å det må dere bare.. ja er et problem her,du har ikke skilt.. nei stemmer det.. har jeg kjørt sa jeg? hmmm, sjekket om motoren var varm,noe den ikke var,lså syklet jeg en runde og sa er vel ikke ulovligå sykle!! skulle sett trynene,ha ha.. ok,men vi tar deg en anne gang. nope, moppe tia var gøy(for fortau med sånne grinner er genialt,kjørte mye crossere og på vei) måtte mimre litt,kompisen min glemte de å sjekke ,blodtrimma ts x.. han lo så han grein.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Litt OT; Men må holde hele 141km/t for å miste lappen i 100 sona... 136, rett skal være rett! 70 og over mister du lappen hvis du har 36 over fartsgrensa. 100+36=136 :) Selv blitt stoppa i 132, da fikk jeg en innføring i det her, 7800 i bot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorsa Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ble stoppa av VILL sivil politi.. pga kjørte på rødt med min Rmx med Eff. annleg og Filter... hade fullt turtall... den bråker litt da.. han sier.. hehe du må være den eneste i by1 som har en Orginal Rmx... han hade ikke mye peil .. Siter 240SX S13 "wild Beast" Golf 2 "xplod Edition" 240sx Bilde 240sx Bilde av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 men du skrev jo at hu ba deg svinge inn ..så hu ba deg svinge inn etter at du stoppet og hu fant seg omringet av snuter? Slått deg at det kanskje var flere i bilen?? Obs:det som står i profilen er feil. Bommet visst med en tast. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Slått deg at det kanskje var flere i bilen??Obs:det som står i profilen er feil. Bommet visst med en tast. Ro ro til fiskeskjær... Du sa at hu som satt ved siden av deg ba deg om å svinge inn. Da må det jo være mora di som satt ved siden av deg. Snakka mora di i søvne kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 La oss for all del ikke komme Off Topic nå? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg