Gå til innhold

Noen her med bilstereo i a4 95 mod?

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

ok, er det umulig å borre og lage hull selv? vil helst slippe å bruke flere tusen på nye dørtrekk:P

men isåfall hvis jeg må.. hvor kan jeg finne vag forhandlere? (noen her som også veit hva VAG står for? har jeg alltid lurt på!)

vag er de som produserer volkswagen,audi,skoda og seat,men kontakt din merke forhandler...

Neida du kan jo selvfølgelig bare skjære hull det er ingen problem,men der finnes noen som lager adapter til å montere på dørene,men har mista adr.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg ekstra dør trekk jeg :) Så om jeg fucker det til så har jeg ikke driti meg ut :P Eller da jeg skal selge bilen. Kanskje kjøper heller vil ha originalt. Jeg kommer til å bruke glassfiber å bygge både front og bak dørene helt om. Så lakkere dem. Men det må vel gå an å skjere hull. Bare pass på at det blir pent.

Eller som kjøpe deksler som Transmedia viser deg. Kanskje ikke det peneste jeg har sett men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk takk folkens.. syntes de fra transmedia er litt for ekstremt..=) ikke helt fan av dem.. og jeg harikke tenkt på flere enn et element i hver dør....

men ingen her som har gjort dette selv? tenkte litt på det med hattehylla(poenget med dette er fordi jeg vil ha lyd i hele bilen) men ser så gromt stygt ut med høytalere i hattehylla.. og jeg syntes det blir litt rånerstil:P

takk takk for alle svar.. og håper på enda fler:D

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takk takk folkens.. syntes de fra transmedia er litt for ekstremt..=) ikke helt fan av dem.. og jeg harikke tenkt på flere enn et element i hver dør....

men ingen her som har gjort dette selv? tenkte litt på det med hattehylla(poenget med dette er fordi jeg vil ha lyd i hele bilen) men ser så gromt stygt ut med høytalere i hattehylla.. og jeg syntes det blir litt rånerstil:P

takk takk for alle svar.. og håper på enda fler:D

Syns ikke det ser stygt ut med høytalere i hattehylla, så lenge hullene er skjært ut på en skikkelig måte, og du har noen høytalere som står i stil med resten av interiøret. Er litt pes å lage hulla til hattehylla, men må da være enda mer pes å få i bakdørene.. :)

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider