robbis Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hallo =) , da har 264a hatt sitt siste prøveskilt før vinteren , blei et par timer i ørsta det ja :P Planer videre , få skilter til sommeren! Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 kraftig fin bil det der! fortjener en varm og god vinter:) andre planer enn skilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 takk takk =) ja en god vinter skal den få =) nei har ikke så mye mer planer igrunn , vill at den skal se mest mulig clean ut, har planer om å kjøpe hvite baklykter, det er vel igrunn det eneste, lurer på å investere i 3" anlegg også , og sportsfilter for litt mer kraftigere lyd =) Tar gjerne imot forslag til hva jeg burde gjøre.. Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 hmm okei.. toning av rutene? (selvfølgelig ikke kullsorte harry vinduer, men "røk-farga" eller hva de kaller det.. vet nesten ikke helt hva mer du kan gjøre med bilen, er jo så fin.. men vurdert andre felger? f.eks Mim Juventus? eller JP? tror JP hadde passt bilen meget bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 du kan ihvertfall begynne med å få bilen ned på bakken ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 du kan ihvertfall begynne med å få bilen ned på bakken ;) er vel best å gjøre det etter han har fått skjilt kansje... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 mambo: bilen er lav nokk igrunn, 60/40 å kortere gassdempere.. det holder for meg.. Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 b230ft: hehe , tror ikke den bilen der passer med soting , ser mest strøkent ut uten synest nå jeg , men alle har jo forskjellige meninger :P jo , har vurdert andrre felger , har veldig lyst på JP felger ja, men det har jeg ikke råd til enda.. Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ett par 100+ felgær samt non bøttestolær og ett bur er også morsomt :) og om du har råd kan du jo sette inn to bøttestolær baki også Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hallo ja... jeg må nok se litt nærmere på den bilen din til sommeren igjen når jeg skal til Ørsta.... Bare ha den slik som den er ,en slik clean 264 som ser så strøken ut bør ikke rånes for mye opp... står nok biler ute hos "onkel afro" som er rånete nok... Talest.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe, helt rett nei er ikke så intressert i å råne opp den bilen for mye..clean look passer best på den der synest jeg.. Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hallo =) , da har 264a hatt sitt siste prøveskilt før vinteren , blei et par timer i ørsta det ja :P Planer videre , få skilter til sommeren! hehe virker ikke vifta ? :P så litt sånn duggete ut :P spermie :peace: Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 hehe, nei var noen damer som satt å sprika me beina :D neida ,bilen er nyvaska på det bilde der , tatt rett etterpå.. =) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Nice bil dette her!! Men andre felger hadde gjort deg :P Hvilken farge er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 takker og bukker texacom =) du har en kjempe pen bil du også gitt :) ja, men veit ikke hva slags felger, har lyst på MIM eller JP men får se hva lommeboka tillsir. dette er en chrysler farge av noe.. passer iallefall jævla fint på 264a =) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg