Volvo240R Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jævelig pen farge ja! Passet ypperlig! Når ble den lakkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 ble lakkert for rundt om 1,5 - 2 år siden. Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 så fin ut denne bilen:) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 takk takk vomaz :) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 gobil dette, mangler bare turbomotoren så er det knallj ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hehe , kara me stor kuk trengikje turbo :D hehe , nei e de 264 so e de 264.. :D Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 neei, kara me stor kuk trengikje stor turbo ;) ja sant det, men den skriiiker etter en turbo.. alt for rå bil til å ha annen motor.. fått til å stille spelaren da? hehe Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hehe , den funkaaa.. men trur ej behelde 6are i dinna , ha d våre en 240 so hadde d vår turbo... Men 264 ekje d so mykje ijenn ta heller, so dinna ska få vær sann :) hehe spelare funka nå denn.. vart litt rakettforsking me dissa instillingane, men gjekk nå t slutt.. hehe off... 4x25 watt.. :P Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 essa, heilt grei spelar viss du kobla na t en forsterkar.. hehe, turbo i 760`en då? :D Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 jepp, veit d :D hehe nei vekje ka planane e for 760e ej altso.. ska iallefall ha på nåken 17" felga tenkte ej.. å legge na meir ne på bakken.. ha vår gromt me v8ar i na.. får sjå.. he LITT lyst på turbo i na.. fe sjå ka d blir til. nyaste bilde ta 760e Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 slenger inn 2 bilder av min 264 :volvsmile yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 pen 264 :) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 takker. Skal pusse den opp ettervært.. 2 stk bulkete frammskermer (etter vinter`n) som må byttes + hel lakkering, er endel lakkrust som må tas..... ellers så er bilen ganske bra.. motoren synger på siste værset da men.... blir nokk muligens v8 ettervært (sitter en b28e i den nå.. ikke org) så jeg tar det ikke så tungt, siden bilen ikke er orginal lenger..... (bestefar var nokk litt hard på gassen når han knakk b27`n hehehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldenstuket Skrevet November 25, 2006 Rapporter Share Skrevet November 25, 2006 Nice bil dette her!! Men andre felger hadde gjort deg :PHvilken farge er det? Eg får ikkje opp bilde av bilen, men eg kjenne på gikta at ditta e min gamle 264gle... Om bilen.. Da eg kjøpte den var bilen lysblå, bakskjermer å hjulbrønner var heilt vekkrusta.. Den hadde en litt shabby look, men var 100% strøken innvendig med alt el. bortsett fra takluka.. Eg fikk satt inn nye hjulbuer bak på ett lokalt verksted, tok den deretter inn på lakkavdelinga ved Stryn V.G.S, der eg var elev. Der skærte eg ut mest mulig av hjulbrønnane, ett helvettes arbeid siden rusten låg mellom platene (fleire lag me tynt stål bak i der).. M e åra angra eg litt på at eg ikke laga ett finere resultat når eg knekte til å sveisa inn ny hjulbrønn (alt heimelaga, å hadde dårli tid..)... Heile bilen blei slipt ned, rusten under kanal venstre side under fordør blei skjært vekk å sveisa inn ny plate, det samme va gjort under bakrute da der var rusta hull rett i bagasjen.. (Bilen var plukka heilt rein innvendi for stoler å ruter for å lokalisere å fjerne all rust). Etter alt dette blei bilen maskert å lakkert i blåfargen som var på Dodge Viper (Ligger under "Chrysler" i fargeviftene til Glasurit), dette var i skoleåret 99-2000 om jeg ikke husker feil.... Listene var svarte å tatt ifra en Ombygd 77(83). mod 244 eg hadde stående som delebil. Motor å alt gikk som ei klokke heile tida ( med unntak av 2 ganger da stikket fra innsprøytning til hjernen løsna litt å pøste på jævli me benzen, så den blei sur å stoppa. en gang opp utvikfjellet å en gang i 60-sona på rake), så dette om at 2.8 som står i Volvo ikke tåler no, må folk lenger ut på landet med. Jeg var langt ifra berykta for å kjøre pent vertfall.. Bortsett fra dett hadde jeg kun ett annet problem så lenge jeg hadde bilen.. Staga fra viskermotor til viskerarm hadde en stygg tendens til å dette ut... Jeg prøvde å lime det flere ganger men det var sjelden det hjelpte særli lenge.. Å selge bilen er det nest værste jeg har gjort i hele mitt liv, men jeg blei så drittlei han som ville kjøpe den, at han fikk den billig bare for å få han vekk fra tunet mitt....anger2 Bilen ble solgt til Stryn.. Etter han kjøpte bilen fikk han problemer me pluggledninger tror jeg det var, å da blei jeg anklaga for å være svindler å ha lurt ham med vilje. (Bilen gikk da jeg leverte den) Heldigvis solgte han den viderte til "264gle" som hadde den en stund å var uheldi å få en liten bulk i en bakskjerm.. Desverre hadde ikke han lært av mine feil å gjorde samme tabbe som meg, solgte den videre... Nå tror jeg den er på hareid, Møre og Romsdal.. Uten tvil beste bilen jeg har hatt... :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Eg får ikkje opp bilde av bilen, men eg kjenne på gikta at ditta e min gamle 264gle... Om bilen.. Da eg kjøpte den var bilen lysblå, bakskjermer å hjulbrønner var heilt vekkrusta.. Den hadde en litt shabby look, men var 100% strøken innvendig med alt el. bortsett fra takluka.. Eg fikk satt inn nye hjulbuer bak på ett lokalt verksted, tok den deretter inn på lakkavdelinga ved Stryn V.G.S, der eg var elev. Der skærte eg ut mest mulig av hjulbrønnane, ett helvettes arbeid siden rusten låg mellom platene (fleire lag me tynt stål bak i der).. M e åra angra eg litt på at eg ikke laga ett finere resultat når eg knekte til å sveisa inn ny hjulbrønn (alt heimelaga, å hadde dårli tid..)... Heile bilen blei slipt ned, rusten under kanal venstre side under fordør blei skjært vekk å sveisa inn ny plate, det samme va gjort under bakrute da der var rusta hull rett i bagasjen.. (Bilen var plukka heilt rein innvendi for stoler å ruter for å lokalisere å fjerne all rust). Etter alt dette blei bilen maskert å lakkert i blåfargen som var på Dodge Viper (Ligger under "Chrysler" i fargeviftene til Glasurit), dette var i skoleåret 99-2000 om jeg ikke husker feil.... Listene var svarte å tatt ifra en Ombygd 77(83). mod 244 eg hadde stående som delebil. Motor å alt gikk som ei klokke heile tida ( med unntak av 2 ganger da stikket fra innsprøytning til hjernen løsna litt å pøste på jævli me benzen, så den blei sur å stoppa. en gang opp utvikfjellet å en gang i 60-sona på rake), så dette om at 2.8 som står i Volvo ikke tåler no, må folk lenger ut på landet med. Jeg var langt ifra berykta for å kjøre pent vertfall.. Bortsett fra dett hadde jeg kun ett annet problem så lenge jeg hadde bilen.. Staga fra viskermotor til viskerarm hadde en stygg tendens til å dette ut... Jeg prøvde å lime det flere ganger men det var sjelden det hjelpte særli lenge.. Å selge bilen er det nest værste jeg har gjort i hele mitt liv, men jeg blei så drittlei han som ville kjøpe den, at han fikk den billig bare for å få han vekk fra tunet mitt....anger2 Bilen ble solgt til Stryn.. Etter han kjøpte bilen fikk han problemer me pluggledninger tror jeg det var, å da blei jeg anklaga for å være svindler å ha lurt ham med vilje. (Bilen gikk da jeg leverte den) Heldigvis solgte han den viderte til "264gle" som hadde den en stund å var uheldi å få en liten bulk i en bakskjerm.. Desverre hadde ikke han lært av mine feil å gjorde samme tabbe som meg, solgte den videre... Nå tror jeg den er på hareid, Møre og Romsdal.. Uten tvil beste bilen jeg har hatt... :wave jep bilen er på brandal å er til salgs.. naboen min som ha kjøpt den.. skal få den for 10k.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg