Thomas` Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Heisann, skal lakkere litt smådetaljer (lister og diverse) inne i min golf 2, hvordan går jeg frem? Pusse først og så lakkere med boks? Skal ned på bilxtra i morgen å handle, så om jeg kunne få noen tips om hva jeg trenger hadde det vært supert cheers Siter 90 Vw Golf 2 1.6 4-dørs X-87' Mazda 929 2.2 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Pussepapir 400/600 Primer/fyller/grunning Lakk Klarlakk Bør holde det, på bare sånn dill dall. (Sikker det du hadde kjøpt uansett :op ) Husk forarbeidet, er 80% av jobben. La det herde før du putter dem tilbake i bilen. Slipper du lakk lukta setter seg i setene Lykke til, sleng ut bilder etterhvert cheers Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg