Gå til innhold

Usikker på lakk

Ranger emnet

kaja_marlene

Anbefalte innlegg

Den tofargede øverste har en slags amerikansk stil over seg. For min del synes jeg ikke corrado passer 2 farger, men smak å behag.

Visst jeg skulle fått lakket min Corrado ville jeg gå får rødsvart, altså veldig mørk svart. Evt. svart med rød perlemor eller no sånt.

Når man skal lakke bilen, er det jo ett must å ha noe ingen andre har :)

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte rødt og sølv (fet rødfarge:), men jeg har egentlig bestemt meg for sort og sølv eller helt sølv, så jeg slipper og få lakkert inni.

Dessuten er ikke sølv corrado så ofte og se, syns den kler fargen :)

Jeg syns man får frem linjen langs siden på bilen ganske bra når man deler inn fargene på den måten!

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv er helt klart den fineste orginal fargen som kom på corrado. Men var sikkert ikke så poppis den gangen for det er få av de, det gjør fargen ennå penere på den. Jeg ville ha sølv på den neste corradoen jeg skulle skru på, men så har jeg liksom hatt det så da går jeg for noe nytt.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da bilen din er tøff som den er jeg da men hadde sikkert vert et fett anternativ! Ser bilen din så mye så... prøv og se til høyre neste gang du kjører bak strømmen storsenter, (Ved løyten lys for eks.) :D blir sikkert bra samme hva du velger! :D

99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir.

89 Corrado 16vt projekt!

(x) 02 Caddy TDI små mods.

Turbo is life!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes da bilen din er tøff som den er jeg da men hadde sikkert vert et fett anternativ! Ser bilen din så mye så... prøv og se til høyre neste gang du kjører bak strømmen storsenter, (Ved løyten lys for eks.) :D blir sikkert bra samme hva du velger! :D

Jada ser deg hver dag.. :)

Hvorfor sotede lamper bare på midten? Blitt dratt inn på teknisk eller? :P

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider