fred_stian Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noen her som vet om det finnes hummer som byggesett 1/24? Finner ikke noe, ikke det at jeg har leita så all verden heller men... :) Eller om det er noen her som har en de skal bli kvitt?? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://www.cmldistribution.co.uk/product.php?id=1741&type=CAR Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det er ikke sånn man bygger selv, bare sånn at du ikke kjøper den og får deg sjokk når du skal begynne med byggingen :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Noen her som vet om det finnes hummer som byggesett 1/24?Finner ikke noe, ikke det at jeg har leita så all verden heller men... :) Eller om det er noen her som har en de skal bli kvitt?? her er de to jeg vet om: http://www.modelexpress.net/cgi-bin/modelexpress/shop/REV_1907rr.html http://www.modelexpress.net/cgi-bin/modelexpress/shop/REV_2867rr.html Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Alle de her er vel så godt som ferdig bygget? Jeg tenker på sånne man må begynne helt fra scratch, pusse,lakke,lime osv! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Tamiya har noen militærmodeller i 1/35. Ellers får du søke etter "Humvee models" på f,eks google Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hmm.. militær ja.. for jeg tenkte mest på gate bil... :) men skal prøve å lete litt jeg, finner ikke no på hlj.com osv.. :( Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hmm.. militær ja.. for jeg tenkte mest på gate bil... :) men skal prøve å lete litt jeg, finner ikke no på hlj.com osv.. :( av byggesett i 1:24,så finnes det kun de jeg la ut. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hva med større / mindre da? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg kjøpte min H1 på lidl til 60 kr.. :P (1:24) Den er jo metall karosseri, som i tilegg er forhåndslakkert.. Denne kommer jeg uten tvil til å modifisere litt.. med større felger og slippe den helt ned på bakken, samt en heller sinnsyk lakkjobb. Men det må bli senere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg