Fashen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hehe gidder egentlig ikke skrive noe her selv. folk får mene hva de vil. får mere positiv feedback en negativ. og ca 80-90% av de som er negative er misunnelige. :) nei sier ikke at det er tilfelle her.. trend? tja følger egentlig ikke noe særlig trend. går mest for individualitet (Riktig stavet?) og det har jeg oppnådd med bilen. så tar det ikke så tungt at ikke alle liker det. MEN! dere må også inrømme at det hadde vært sinnsykt kjedelig hvis alle likte det samme,samme stilen,samme bilene etc etc... Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 her har vi kremen av kremen! Sjekk det delikate interiøret: Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hva i HELVETTE feiler det folk?? Hviken takvinge er det der?? NASTY!! Hadde han fjernet den og fått lakkert den på lokket hadde det blitt mye bedre, men den der på take er det værste jeg har sett!!! :hammer Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hvis du ser lengre oppe så skriver jeg noe om europa, og en "gangster" trend. Du ser oftere og oftere breddede og krommede biler rundt om i europa. trenden er kommet for å bli, og slår nok til i norge snart å. (snakker ikke bare om golf bredding se) Jeg trodde krom var på vei ut.. Sånne "trender" er bare idiotiske. Varer bare en stund da folk innser at det er harry og ser grusomt ut! Hold bilene clean, det har alltid vært, og kommer alltid til å være pent :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hehe jeg bryr meg pent lite om trender. liker chrom og syntes bilen min kler det. noen kaller det harry. noen kaller det fett. noen kaller golfer med 100mm senk og 13" harry andre kaller det fett. trender forandrer seg. jeg gidder ikke forandre meg etter de. ;) og bilen min er da ganske clean. med ALT shavet etc.. :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg syns den her er jævlig fet, eller bare stygg: Den her er jeg ikke like usikker på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 fashen sin almera er jo rå da.. bare han får på noen feite spacere.. eller breiere hjul.. men mye stygt her:D:D den corollan med de to store pottene var jo nice da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hmm, ser poenget ditt med summene, men denne bilen følger iallefall en "riktig" stor trend som kommer til norge om 1 eller 2 år, så greit å være i forkjøpet :) tviler på at den trenden kommer til å ta helt av her i norge, for min del håper jeg det ikke.. men godt folk har forskjellig smak, ellers ville det blitt kjedelig.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 syns ikke din er no særlig ass, guffen farge, stygge skjørt, dårlig interiør, men ellers: keep up the ``good`` work ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Var en tur på Karmøy idag og kom over noe av det værste jeg har sett. Når han kjørte ut av parkeringsplassen, letta ene bakhjulet fra bakken når han bremsa. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De bilene kommer jo slik orginalt da. De kan heves og senkes 30-40 cm med en spak mellom setene. Hvorfor noen vil kjøre med den i den øverste posisjonen derimot er en annen sak.. drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 De bilene kommer jo slik orginalt da. De kan heves og senkes 30-40 cm med en spak mellom setene. Hvorfor noen vil kjøre med den i den øverste posisjonen derimot er en annen sak.. drunk Ok da så. Hvilken bil er det forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Citroën Xantia. Du kan lese en fin prosjekttråd om den bilen her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89956&highlight=xantia Den kan heves og senkes mellom disse nivåene på noen sekunder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 syns ikke din er no særlig ass, guffen farge, stygge skjørt, dårlig interiør, men ellers: keep up the ``good`` work ;) hvem sin? min? jeg har ikke skjørter ÆDDA BÆDDA! interiøret er orginalt, så der Dret du på leggen :hammer Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 hvem sin? min? jeg har ikke skjørter ÆDDA BÆDDA! interiøret er orginalt, så der :hammer Jeg er rimlig sikker på at han mente Fashen sin. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg