prizma Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Jeg er rimlig sikker på at han mente Fashen sin. egentig jeg å, men fikk bare lyst på en post til ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 laksetrapp v2.1 :puke Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Må bare si at på første eller andre side er det bilde av en Lambo! Min mening er at den ikke hører hjemme her hvertfall. Synes den var døds tøff jeg! Men som nevnt tidligere!!!! Hver sin smak Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Må bare si at på første eller andre side er det bilde av en Lambo! Min mening er at den ikke hører hjemme her hvertfall. Synes den var døds tøff jeg!Men som nevnt tidligere!!!! Hver sin smak Denne du mener? Greit er vel ikke stygg...Skulle vel revurdert å blitt MP vis det hadde vært "vaktbil" ...hehe Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Den her har vel heller ikke vært helt heldig...Denne bilen tiltrekker seg like mange folk som en hai litt ut på i vannet på en strand... :hammer Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Denne du mener? Greit er vel ikke stygg...Skulle vel revurdert å blitt MP vis det hadde vært "vaktbil" ...hehe Ja den jeg mente:) Synes den er helt rå jeg! Men nå er jeg litt sånn "kammo" digger jeg da! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Hva i HELVETTE feiler det folk?? Hviken takvinge er det der?? NASTY!! Hadde han fjernet den og fått lakkert den på lokket hadde det blitt mye bedre, men den der på take er det værste jeg har sett!!! :hammer vis jeg ser riktig så er jo det såkalt tak vinge til civic hb'er. kan ikke akuratt si at den bilen kledde den akruratt :P Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 laksetrapp v2.1 :puke Sett slikt, det er jo Mujaffa Bilen jo!!!!! :hammer Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Sett slikt, det er jo Mujaffa Bilen jo!!!!! :hammer Eneste den mangler er Mach 8 ! Eksosstussene :hammer Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Dårlige bilder, men gammel volvon til en kamerat! En Volvo 360, med GSI "tak-vinge" og Opel Manta front :thumb PS: Dette var en bruksbil! Han har en BMW E-36 -93 mod 320i til vanlig :D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 off,fant denne..nydelig bil,men ikke med denne Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 nesten lik den fra cannonbal run filmene jo:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 off,fant denne..nydelig bil,men ikke med denne 1 speil og busta blinklys? han mangler gitter å :P :hammer Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Blinklyset på den røde Lamboen henger jo bare og slenger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 1 speil og busta blinklys?han mangler gitter å :P :hammer hadde jeg hatt så stygge speil så hadde jeg også fjerna dem, er jo like store som tven til bestemora mi :hammer Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg