Mad_Maxx Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Eller at eiern bruker bilen til det den er lagd for, å kjøre fort ;) Blir fort litt "krigsskader" etter mye råkjøring ;) Og frontspoilervingetingen er nok der for en grunn ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html Her er det mye rart. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 nå griner jeg virkelig.. tenk og gjøre noe sånt med gamle nissan skyliner og tyota chaser. Hva heter denne stilretningen innen styling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 he he litt av hver der ja, synes noen der var greie,men tok litt av kan du si he he Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hehehehehhe Har klikket fullstendig for japsene... damndamn :roll: :roll: :roll: :roll: Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er det ein intercoller eg ser som er svart fronten av bilen? Off, konne jo ha plassert denn ein annen plass. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 "der ser vi JM (Japansk mester) i styggest styling" damndamn Hva tenker de på når styling blir lagt på? "åååhhh,se så pen den ble"? Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hva heter denne stilretningen innen styling? Futuristisk, stygg jallastyling? Kult med fanger som bygger mer framover, enn ned:hammer Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er det ein intercoller eg ser som er svart fronten av bilen? Off, konne jo ha plassert denn ein annen plass. oljekjøler ja. :eek: jeg synes de kablene tar kaka jeg. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg syns den her er jævlig fet, eller bare stygg: Synes den der er fet jeg :D i motsetning til de andre du pastet :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Jeg også synes den der var fin, var jo en del som var gjort med den da. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Futuristisk, stygg jallastyling? Kult med fanger som bygger mer framover, enn ned:hammer får vel bot for og stå uten for parkerings plassen han der ja. hehe BMW`n synes jeg ble litt mye. kansje gjort seg bedre med litt mere nøytrale og sammehengende farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eklund Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Vi lever i en verden som er fulle av løker som er gale, gale gale.... Jeg digget spesielt det bilde av den luringen som har 'montert' bakfangern fremfor eksosutblåse..... går det ann å bli mye kokt i næpa? Jeg tar av meg hatten, legger meg i støvet å gråter lange våte tårer Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Ser ut som japanerene er inspirert av bil/morder spillet Carmageddon 1-2 .... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Den Almeraen var sikkert helt grei, håper bare det blir litt GO også. ;) Mange av bilene, blant annet en 106 på en av de to første sidene, er jo under construction da... Det er jo ganske kjipt å bli ledd ut fordi kittet er i annet farge, når han har et sykt fett kit, som bare skal paintes.. Mange av bilene var jo bare lættis... Og sist men ikke minst, den 300 ZXen på de Japanske-bilene siden, var jo diiiiigg!!! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg