prizma Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hvem almera? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hvem almera? Den litt overdrevne... Din er pen... Minus de krom-gitterne ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Den litt overdrevne... Din er pen... Minus de krom-gitterne ;) du snakker om bjørnar sin? den er mongo rå den! cleen og fin, men alle har forskjellig smak. hehe, ta bilen min i nærmere øyesyn, er mer enn gitteret som er stygt gitt.. :crazysant Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Si meg prizma, bruker du aldrig bilen din? Halden er ikke så stort at jeg ikke skulle sett den nå synes jeg? Eller i det minste hørt den... :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Rekti, vi vanker i forskjellige kretser skjønner jeg. doh Regna bare med at du hadde en slik joikaboks henge bak bilen siden du allerede hadde hønsenettingen i fangern. Potta kommer som regel før den. Kjenner deg ikke og, no offense, har egentlig ikke noe stort ønske om det heller. Bare lurte siden du bor her liksom. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Rekti, vi vanker i forskjellige kretser skjønner jeg. doh Regna bare med at du hadde en slik joikaboks henge bak bilen siden du allerede hadde hønsenettingen i fangern. Potta kommer som regel før den. Kjenner deg ikke og, no offense, har egentlig ikke noe stort ønske om det heller. Bare lurte siden du bor her liksom. ta resten på PM, kanskje jeg er person å kjenne ;) vi har iallefall ødelagt tråden, så jeg sletter mine inlegg;) :yak: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hehe alt ser jo helt jævli ut her...skjønner ikke hva som er galt med folk Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Den her har jeg irritert meg over mang en gang når jeg har kjørt forbi de grå boligblokkene på Skjetten: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 fyfy!tenk å være så slem mot 5serie!! :ex_machin Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Av og til er det lettere enn normalt å skjønne hvorfor amcar-folket ikke liker ricere..:shake Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ser jeg supra lykter nederst der? http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7IkEzNyzlLR9Kea9qEvZK9EH-PLty8qizGHcTNffSUOuZtcW7PQb9B2zl3eZ0CYJ4pfL3SSGjEcoODseacIr9WO_Pst2Ghp-Yx19znzXoHn5x7EinBXIwCI8A1rx3A2lvGu5ziWWQcJy22tOUVcxB3 utrolig at det er mulig dette ja. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Mercedes lykter, BMW grill, Supra bak-lykter :lol , men han er sikkert fornøyd med den selv... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 her er en "fin" bil i fra gumball :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 den vekker nok oppsigt, men synes ikke den var like avskrekkende som noen eksempler over. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg