Gå til innhold

Corrado/TT/Polo Dashboard i Golf 2

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Snart skal jeg begynne å gjøre noe innvendig i bilen min.

Så tenkte jeg at jeg skulle skifte ut setene osv, og hvorfor ikke dashboardet også?

Jeg har lyst på et annet enn det vanlige Golf dashboardet.

Jeg har skikkelig sansen for Audi TT dashboardet. Har sitti på en kompis mye i det siste. kjørt mye TT, å det er fint det dashboardet. Men, så er det vel ganske dyrt og ganske mye arbeid å få kastet et slikt inn i bilen min?

Corrado burde vel ikke være så vanskelig antar jeg? Siden det er såpass likt Golf, men man må vel skifte noe ledningsnett osv?

Noen som vet noe? Tell me.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Holder på "as we speak" med og sette corrado dash i en golf 1 cab. Er litt kranglete, og mye som må kappes og fintilpasses.

Et lite tips er at corrado dashen er bredere en golf dashen, så det må tilpasses endel.

Tilpassingen osv går vel egentlig greit. Men, er det mye ledningsvås? Klimaanlegg osv?

Har du ikke noen bilder osv?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noen her i Norge som har satt inn Polo dash i en Mk2 da?

Jeg har et 2000 mod. Polo dash som jeg vurderer å putte inn i min Mk2, men er litt usikker på om jeg kan bruke Mk2 rattakselen eller om jeg må bruke Polo...

Har sjekket litt på nettet og det virker ut som om det bare er Awesome Gti Store som har gjort dette i deres 1.8l 20v Turbo Rallye..

Men men , jeg får vel bare prøve å se om det går ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ett kanonfint MkII Instrument i bilen varför då byta?? Trivs med mitt men det e ju nytt så =/

Om jag hade fått för mig att byta i min skulle det blivit en Corrado panel... Och de passar ju rakt av nästan... Samma bredd och så med!! Dock ej på mkI och cabben då eftersom de är smalare..

Men nåt som är riktigt tjusigt i mkI är BMW Z3 Instrument =)

Svårare är det då att få i ett mkIII instrument då det krävs ganska mycket modd...

TN_mk2tdi015.jpg

TN_mk2tdi016.jpg

TN_mk2tdi017.jpg

TN_mk2tdi018.jpg

TN_mk2tdi019.jpgTN_mk2tdi021.jpg

TN_mk2tdi022.jpg

TN_mk2tdi023.jpg

TN_mk2tdi024.jpg

TN_mk2tdi028.jpg

TN_mk2tdi029.jpg

TN_mk2tdi030.jpg

TN_mk2tdi031.jpg