Gå til innhold

6/9 i hattehylla

Ranger emnet

-_-318-_-

Anbefalte innlegg

Har bestilt 6/9 ere for å ha i hattehylla.. Hvordan skal jeg montere for å få d best mulig.. Har en e 36.. Og som dere vet er d jo aluminiumsdeksel under hattehylla.. må jeg skjære i den for å lage hull, eller finns d andre måter å gjøre d på??

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

99 mod yamaha sx 600 (snøscooter)

86 mod toyota corolla (værdens kjedeligste bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 6/9 ere for å ha i hattehylla.. Hvordan skal jeg montere for å få d best mulig.. Har en e 36.. Og som dere vet er d jo aluminiumsdeksel under hattehylla.. må jeg skjære i den for å lage hull, eller finns d andre måter å gjøre d på??

Du burde kjøpe et adapter man får kjøpt det på Torshov eller Transmedia.com

Bmw E36 328IT M-Tech.

The Ultimate Driving Machine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkuratt gjort dette.

Kjøpte disse her:

http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=2851468.30700&pid=551

Så skrur du høytaleren fast i den der overgangen, og den fast i bilen.

Du slipper å skjære.. plug and play

btw: så blir 6x9en sittende så "langt" nede at en bruker det originale dekselet til de originale høytalerene!

genialt med tanke på innbrud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et par 6/9 ere der fra før, og de er montert på den måten.. problemet er jo bare at d blir glipper, noe som igjen går utover lyd effekten.. Men d må jo gå ann å legge noe issolasjon rundt eller noe??

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så linken nå.. men d må jo gå ann å skjære i aluminiumen for å så plassere høytalerne i hattehylla..? veldig stygt med hull i hattehylla, men de blir jo fylt med to lekkre høytalere:)

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så linken nå.. men d må jo gå ann å skjære i aluminiumen for å så plassere høytalerne i hattehylla..? veldig stygt med hull i hattehylla, men de blir jo fylt med to lekkre høytalere:)

Viss du vil at 6x9 skal vise i hattehylla, må du sikkert skjære litt under der ja.

men jeg vetta faen hvordan du vil få til og feste de høytalerene da?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du vil at 6x9 skal vise i hattehylla, må du sikkert skjære litt under der ja.

men jeg vetta faen hvordan du vil få til og feste de høytalerene da?!?!

Å feste de blir ikke noe problem, d er bare å skru de fast i hattehylla=)

90 mod mercedes 200e

91 mod BMW 318 E36 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider