VW2 Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Jeg var på kino her en hekg og så på Kopps, den nye svenske filmen.. Jævli kul film syns jeg. Anbefaller den......!:) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Anbefaler den jeg også :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 sett den for over 1 mnd siden..... døds fet men du trenger vel ikke lage no tråd om det... ser dette ut som VG's vi anbefaller deg årets råeste film?... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by rdl sett den for over 1 mnd siden..... døds fet men du trenger vel ikke lage no tråd om det... ser dette ut som VG's vi anbefaller deg årets råeste film?... Trenger kanskje ikke det men han gjorde det. Liker du det ikke så la bli og svar da. Du så jo det sto fet film...hva trudde du tråden handla om annet en en film da?? m'm m'm m'm m'm Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by ElectronicMix Trenger kanskje ikke det men han gjorde det. Liker du det ikke så la bli og svar da. Du så jo det sto fet film...hva trudde du tråden handla om annet en en film da?? m'm m'm m'm m'm nei, men når andre kan få ræva full av pepper for unødvendige og usakli tråder i forumet. så kan vel han oxo få henge på den bussen da!... mener jeg.. alle skal ha lik behandling! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Originally posted by rdl nei, men når andre kan få ræva full av pepper for unødvendige og usakli tråder i forumet. så kan vel han oxo få henge på den bussen da!... mener jeg.. alle skal ha lik behandling! Jaja..... sånn da, rdl? VW2: assman :aug: Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg