Probe GT Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har merket av på bildet hva jeg ikke er sikker på hva er... Hva i all verden er dette? Går inn i luftfilter boksen, finner ikke ut hvor den kommer fra! Har ikke greie på dette her.. noen andre som har kanskje? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hmm, hadde vært lettere å sett om du hadde laget en rød ring over feltet istedenfor å lage en transparent grå maske. Er det en vakumslange eller en ledning?... Er det vakum kan du jo bare nappe den av og se hva som skjer, evt åpne luftfilterboksen. Er det en elektrisk sak så er det sikkert en sensor som sitter i luftfilterboksen din. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Mulig det er lufting fra bensintanken, på noen biler går den inn i luftfilteret. Inni boksen er det nok et kullfilter som hindrer tilbakeslag. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg er åpen for alle forslag hva dette kan være! Da jeg løsner den, så er det som et tynt lite rør, ikke som vanlig vakum rør, tykkere plast og et bitelite hull. Jeg antar at dette er mazda, så hvis noen har greie på mazda vet dem sikkert hva dette er. Det virker ikke som det er noe elektrisk, bare så det er sagt. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg er åpen for alle forslag hva dette kan være! Da jeg løsner den, så er det som et tynt lite rør, ikke som vanlig vakum rør, tykkere plast og et bitelite hull. Jeg antar at dette er mazda, så hvis noen har greie på mazda vet dem sikkert hva dette er. Det virker ikke som det er noe elektrisk, bare så det er sagt. Mener det er no lignende som går inn på luftfilter boksen på min også. Er ikke sikker på hva det er, men har hele tiden trodd det har vært en vakuum slange for et eller annet. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Garantert samme greia.. 92modellen din har nok mye like deler som jeg har. Følg med så kanskje vi finner ut av det til slutt!=) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superjenssen Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 utlufting fra motoren, stemmer det ikke at dette røret står i blikka eller toppen ? Siter - 85" Ford Sierra 2,0L arbeidsbil - 06" Skoda Octavia 1,9 TDI 4X4 X 97" BMW 320IT X 92" Peugeot 605 sldt X 82" Ford Granada 2.8GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Utluftinga er det nok ikke nei, det røret er litt større kiddie Men har funnet det ut, det er EGR systemet som sitter normalt på torpedo-veggen.. sammen med tusen hvis av vakum ledninger :cool: Dette er frisk luft til det systemet. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg