Gå til innhold

Hva i svarte er dette her?

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Hmm, hadde vært lettere å sett om du hadde laget en rød ring over feltet istedenfor å lage en transparent grå maske.

Er det en vakumslange eller en ledning?...

Er det vakum kan du jo bare nappe den av og se hva som skjer, evt åpne luftfilterboksen.

Er det en elektrisk sak så er det sikkert en sensor som sitter i luftfilterboksen din.

Døll signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for alle forslag hva dette kan være! Da jeg løsner den, så er det som et tynt lite rør, ikke som vanlig vakum rør, tykkere plast og et bitelite hull. Jeg antar at dette er mazda, så hvis noen har greie på mazda vet dem sikkert hva dette er. Det virker ikke som det er noe elektrisk, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er åpen for alle forslag hva dette kan være! Da jeg løsner den, så er det som et tynt lite rør, ikke som vanlig vakum rør, tykkere plast og et bitelite hull. Jeg antar at dette er mazda, så hvis noen har greie på mazda vet dem sikkert hva dette er. Det virker ikke som det er noe elektrisk, bare så det er sagt.

Mener det er no lignende som går inn på luftfilter boksen på min også. Er ikke sikker på hva det er, men har hele tiden trodd det har vært en vakuum slange for et eller annet.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...