ramtho Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Virker det som om det kommer endel folk dit slik at vi kanskje skulle tatt turen, eller? Hadde vært stas =) Men kan du si sånn ca når dere dukker opp hvis dere da dukker opp? yodude Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Hva skjer? Noen signaler om at det kan bli mye mennekser? - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baja Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Kan igrunn si ett klokkeslett jeg siden ingen andre gjør det, hehe! Rundt 19-20 tiden passer som regel fint:) Siter -Baja- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg får tilbake bilen min fra lakkering på fredag, så da er det bare å fort montere på frontspoileren, og så er man klar for treff kl. 20! Mulig at det ikke kommer de virkelige store mengder med folk, grunnet kort avtalt dato, men kan bli morsomt likevel! Kjedlig å vente i mange uker på treff, så bra det blir på fredag! Maxpower er sefølgelig velkomne!! happyhappy Og foresten, er vi enige om å møtes på parkeringsplassen utenfor ski storsenter, og evt flytte oss til den andre siden av jernbanen hvis det blir noe trøbbel? Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Jeg får tilbake bilen min fra lakkering på fredag, så da er det bare å fort montere på frontspoileren, og så er man klar for treff kl. 20! Mulig at det ikke kommer de virkelige store mengder med folk, grunnet kort avtalt dato, men kan bli morsomt likevel! Kjedlig å vente i mange uker på treff, så bra det blir på fredag! Maxpower er sefølgelig velkomne!! happyhappy Og foresten, er vi enige om å møtes på parkeringsplassen utenfor ski storsenter, og evt flytte oss til den andre siden av jernbanen hvis det blir noe trøbbel? Vi møtes på på den andre siden! Er ikke noe vits å kødde med purken uten vidre! ALLE vet at folk kommer til å burne osv osv ! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voøvo740_89 Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Dette høres veldig bra ut. Tar en tur innom med familie tanksen min jeg også happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Får vel dra meg innom med 360'n når jeg er hjemme i Drøbak i helga.....;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baja Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Team Shark og noen andre Ås/Follo folk skal møtes på "stripa" i Ås mellom 19 og 1930 på FREDAG iallefall. Regnger med at det blir noen biler... Får håpe på ett godt oppmøte i Ski:) Siter -Baja- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 På lørdag? :confused: Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baja Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 På lørdag? :confused:Retta på det jeg, hehe! Litt tåkete jeg seh :roll: Siter -Baja- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 De kaller det vel sånn Gravidtåke tror jeg..hehe... De skylder hvertfall på det vist de er litt i Tåka,,,så det er sikkert det... Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jaja, da er det fredag! :spin Får håpe at regnet gir seg da, blir ofte litt usosialt hvis det regner... :idea: Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Er litt usikker på hvor "andre siden av jernbanen" er i forhold til parkeringen bak storsenteret jeg... :crazysant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Vi tar turen og stiller mannssterke, men er nok ikke der før nærmere kl 21.00. Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 kommer innom jeg og men hvor er andre sia av jernbanestasjonen???? stiller btw med en "heftig" 50cc til "heftig burning" yodude Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg