Glennca Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Æsj, synd jeg ikke var der. Hørtes jo gøy ut utfra hva dere sier.Men folkens, selv om dere nettopp har hatt ett møte, så spør jeg likevel om hvordan stemningen er for et møte på ingjerstrand etterhvert??? well Lag en ny post så alle som er innom ser at det er i emning ;) Jeg er med såfremt jeg kan :D Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 bussemannen: kjipern det med lappen.Men det er bare purken i Ski. Men jeg hørte noe om at du godkjente det. Hvis du gjorde det. Dra til purkestarsjonen, og si at du ikke vil godkjenne det. Da må purken dra deg til retten, innen 3 uker. Ellers så må de gi deg den tilbake. Hvis du godkjenner, kan de holde den fra deg, nesten så lenge de vil. Ikke finn deg i no dritt. Du har ikke så gæærnt annlegg, forresten. Jeg fikk jo tilbake lappen da jeg dro ned på stasjonen. Jeg godtok at det ville bli anmeldt og at jeg kom til å få en bot, men har jo ikke skrevet under på noe. I grunn var det jo bare det at jeg brukte nødblink som jeg gjorde feil. Anlegget som står i nå er bare noe jeg kastet inn en time før streetmeet så jeg har masse mer som skal inn. alt av forsterkere skal byttes ut og alle frontsettene skal byttes ut, i tillegg skal det en sub til inn. Mulig jeg også bytter ut bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Mulig du bytter ut bilen også? Bussemannen? Har du virkelig endelig kommet på den tanken? Ikke akkurat grombilen den fiestaen, hehe! Nødblink og rundkjøringer er spennende saker. Bare synd for deg at jeg oppdaget snuten først, og du gjorde det sist! Er ellers veldig fornøyd med oppmøtet. Selv kom jeg ikke før halv ti, men da var det likevel mye flere folk enn det jeg hadde forventet! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ærlig talt, til tross for dette er en bil type som jeg ikke har noe til overs for så syns jeg dette var litt "over the top" stygg ble enda styggere lissom..... og nei, jeg var ikke der Ja hvem er det som kjører denne bilen? Hvorenn jeg dro på fredagen så var denne bilen der! Først så jeg den på meet'et ved 22-tiden. Etterhvert dro den, men på vei ut i krysset fikk den motorstopp og stod der i et kvarter eller noe? kl 23 - kebab på balkan. Jo der stod den bilen allerede parkert. kl 00 - På vei hjemmover var jeg innom esso, ås. Der stod den allerede fint parkert. Så var vi en gjeng som dro til vestby for en stund... kl 02 - kjørte jeg forbi vestby politikammer, og bak politistasjonen stod den samme merca igjen!! Går jo faen ikke ann å kjøre et eneste sted uten å at den merca er der! :hammer Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 1,1 literen drar som f*** den da :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baja Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ja hvem er det som kjører denne bilen? Hvorenn jeg dro på fredagen så var denne bilen der! Først så jeg den på meet'et ved 22-tiden. Etterhvert dro den, men på vei ut i krysset fikk den motorstopp og stod der i et kvarter eller noe? kl 23 - kebab på balkan. Jo der stod den bilen allerede parkert. kl 00 - På vei hjemmover var jeg innom esso, ås. Der stod den allerede fint parkert. Så var vi en gjeng som dro til vestby for en stund... kl 02 - kjørte jeg forbi vestby politikammer, og bak politistasjonen stod den samme merca igjen!! Går jo faen ikke ann å kjøre et eneste sted uten å at den merca er der! :hammer Hun som kjørte den er ikke den som eier den, men svoger'n hennes. Ikke rart du har sett den ved Vestby politistasjon, for han som eier'n jobber på Schaus buss..hehe. Og hun pleier å låne den, og hun er så og si overalt så du slipper ikke unna alltid:) Siter -Baja- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 når skjer det på ingerstranda a? hvis folk er med da;) btw, mye JALLA på treffet da:D... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Neste møte burde være for akershus og oslo da, har jo vært snakk tidliggere:) Ingerstrand er fint sted det, uten belysning dessverre yummy Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevroc Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Blei desverre ikke ferdig med bilen jeg da. Var der fordet da.....satt på burgunder 200`n som var der. Er bilde av den. Jeg stiller helt klart opp neste gang med mere mod`s yodude Klar for flere treff framover happyhappy Siter 80 Ford "Nascar" Thunderbird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Neste møte burde være for akershus og oslo da, har jo vært snakk tidliggere Ingerstrand er fint sted det, uten belysning dessverre Det er sant det du sier... Det er jo en klar fordel å ha lys når man er på treff... (Var på et par "russetreff" på Ingierdstrand i fjor) Kanskje vi bør se etter et annet sted med lys og litt god plass? Jeg er med på det meste jeg har tid til iallefall. Klær er en fin ting :D Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ja, mycke lys och varme! Jeg tok en del bilder på fredagen, men når jeg kom hjem og gikk gjennom bildene på pcen, så kunne man bare skimte de forskjellige bilene. Hvis ikke så kunne jeg jo ha lagt ut noe... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Gleder meg til sommern jeg, skal ta med stor grillen og lage skikkelig festmåltid på et av treffene i ski hehe :mat Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Hva med treff for Oslo og Akershus på Tusenfryd? Er det plass og lys nok der? Parkeringsplassen altså :P Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Glem at jeg spurte :P Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 her glemmes ingen ting;) Her er det virkelig muligheter, men har hørt at det er bom der... må få dratt og sjekket det! Eller er det noen som kan bekrefte det 100% At dette stedet er ubrukelig? Er dårlig med lys der og tror jeg... well Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg