Gå til innhold

Tallskiver til 740 Turbo

Ranger emnet

Glenn`

Anbefalte innlegg

Jeg har hvite skiver i hanskerommet mitt. Passer godt på 740'n. Eneste som er at turtallet bare går til 6000. Fikk disse laget til diesel motoren min.

Men den byttet jeg ut. Tror ikke jeg kommer til og sette det over heller.

hvor store er måla på di da?er vell samme på alle som bensin?

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt er likt som på bensin bare at turtelleren går til 6000.. Er ikke sikker på måla jeg. Han som lagde dem til meg lånte hele speedoen min mens han fiksa det :)

oki.får plukke ut min også i helga å få fixet det da...er vell best å bruke fotopapir når man skriver ut di skivene.har sett vanlige papirskiver som har krøllet seg etter fukt

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.får plukke ut min også i helga å få fixet det da...er vell best å bruke fotopapir når man skriver ut di skivene.har sett vanlige papirskiver som har krøllet seg etter fukt

Mulig det er best. De jeg har er faktisk laminert eller noe. ganske tjukke saker. Men vil anbefale så tykt som mulig ettersom det kan bli kondens i disse også :)

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arg...klarte å få skivene for små å fucket opp turbomåleren når jeg skulle plukke av nåla

Et lite tips som kan funke er og skjære hele skiva på langs og brette den for og ta den på. Pleier og funke bra. Men kun der hvor det er litt fuck og komme til og ta av målerene.

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider